מותג חטיפים אמריקני נוחת בישראל באופן רשמי: Herr's, והוא מציע כמה סוגי חטיפים בטעמים מיוחדים: Cheese Curls - חטיפי גבינה אווריריים בארבעה טעמים: גבינה כחולה, גבינת צ'דר, גבינת צ'דר ופלפל חלפיניו חריף וגבינת צ'דר ודבש חריף. עוד בחטיפים: תפוחי אדמה פריכים בארבעה טעמים: שמנת בצל, ברביקיו ודבש, ברביקיו וטעם טבעי. המותג, שבמקור מגיע מפנסילבניה, מיובא לארץ על ידי ליימן שליסל.
טווח מחירים: 5-23 שקלים
במקררים מחכה לכם סדרת קרטיבים חדשה עם טוויסט, מאת גלידות פלדמן: ג'לי פופ, קרחונים עם ליבת ג'לי בטעמי לימון חמוץ, תפוח ודובדבן - הפתעה שמשדרגת את הקרטיב הרגיל והמוכר.
מחיר: 10 שקלים למארז 4 יחידות
עוד מוצר חדש בטעם אבטיח מצטרף למדפים: fuze tea, שמשלב את טעם האבטיח ואת תמצית התה הטבעית, ואינו מכיל צבעי מאכל וחומרים משמרים. המוצר יימכר בבקבוקים של 0.5 ליטר ו-1.5 ליטר.
טווח מחירים: 7.60-16 שקלים
קפסולת הום סטיילינג בהשראת מיקי ומיני מאוס מאת ורדינון ונעמן, המשלבת בין עולמות הפנטזיה לבין עיצוב מודרני, מינימליסטי ואלגנטי, עם פלטת צבעים עשירה והרמונית - כחול נייבי, ורוד עתיק, סגול מעושן ובז’ עם נגיעות כתומות. בקולקציה מוצרי מטבח ואירוח ומוצרים לחדר שינה: שמיכות, מצעים, כוסות קרמיקה וזכוכית, צידנית ומוצרי פיקניק ועוד.
מותג Life מבית סופר-פארם משיק מהדורה מוגבלת בהשראת דמותו של סטיץ' (וגם עם לילו), הכוללת סדרת מוצרי טיפוח, אקססוריז ומוצרים לקטנטנים, לרגל עליית הסרט "לילו וסטיץ'" של דיסני. הקולקציה כוללת בקבוקי שתייה רב-פעמיים, קופסאות אוכל, מגבונים לחים, קופסאות טישו, קצף אמבט, תיק נשיאה מקנבס, פיג'מות ועוד.
טווח מחירים: 13-70 שקלים
מותג המשקפיים Ray-Ban פותח את הקיץ הישראלי באירועי פופ-אפ מעוצבים, עם קולקציה חדשה שמתכתבת עם עברו האייקוני של המותג, ומביאה איתה פרשנויות מודרניות לדגמים המוכרים. בקולקציית Summer Icons 2025 תמצאו את דגם Aviator שנוצר בשנות ה-30 עבור טייסי חיל האוויר, את Wayfarer שהיה אהוב על מרלון ברנדו וג’יימס דין והבלוז בראדרז - עם מסגרת מרובעת וחזקה, ועוד ועוד. סדרת הפופ-אפים החדשה תעצור בשלושה לוקיישנים מרכזיים: 6–12.7 בביג גלילות, רמת-השרון, 13–18.7 בעופר הקריון, קריית ביאליק וב-20–25.7 בדיזנגוף סנטר, תל-אביב.
תחליב לחות חדש שכולל גם הגנה מהשמש מאת אקניל, מטפל בעור שמן ומעניק לחות. התחליב מכיל קומפלקס פטנט טיפולי שלדברי החברה נבדק, נחקר והוכח במחקרים דרמטולוגיים כמטפל בכמה בעיות עור: מווסת את הפרשת החלב, מטפל בשכבה החיצונית של העור (שכבת הקרטין), מעכב את התרבות החיידקים, בעל אפקט אנטי דלקתי, וכולל הגנת 30SPF.
מחיר: 80 שקלים


