לאחר שבחודשים האחרונים, הקורנפלקס של חברת קלוגס כמעט נעדר מרשתות המזון, וכך גם שאר המותגים של החברה הבינלאומית כדוגמת פרוסטיז, דגני הבוקר צפויים להיעלם מהמדפים בישראל באופן רשמי .
ל"ישראל היום" נודע כי דיפלומט, המייבאת את המותג ארצה, תפסיק לייבא את המוצרים עקב חוסר רלוונטיות לשוק, המחיר בישראל וכן בשל אי הסכמות עם החברה הבינלאומית.
עוד מותג שדיפלומט תפסיק לייבא הוא פרינגלס, השייך גם הוא לחברה העולמית. בתקופה האחרונה נמכרו מוצרי פרינגלס בישראל בייבוא מקביל. אך גורמים בענף המזון מספרים כי מכירת מוצרי קלוגס בייבוא מקביל מורכבת יותר בשל קשיי השגת כשרות למוצרים אלה.
ברקע יש לציין כי בחודש מרץ האחרון הכריזה חברת מארס הבינלאומית על רכישת חברת קלנובה - הבעלים של מותגי קלוגס ופרינגלס - בעסקה של יותר מ-25 מיליארד דולר. ענקית הממתקים מתכננת הנפקת ענק של אגרות חוב למימון הרכישה, אך העסקה טרם קיבלה את האישורים הנדרשים.
בעקבות הרכישה, הגיוני שנציגות מארס בישראל היא זאת שתייבא את המוצרים הללו. עם זאת גורמים בענף העריכו כי עסקה, במידה שתאושר, לא תהיה לפני תחילת 2026.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

