השקעה של יותר מחצי מיליון. החנות של ל'אוקסיטן ברמת אביב. צילום: תומר הרשקוביץ

השקעה של 600 אלף שקלים: ל'אוקסיטן פתחה את החנות המשודרגת

הרשת שיפצה והרחיבה את החנות בקניון אביב, והתחילה להציע שירות חדש: אבחון פנים באצעות מכשור ייחודי, שייקבע את רמת הלחות, הקמטוטים ונזקי העור • בעזרת האבחון ניתן יהיה ליצור שגרת טיפוח המתאימה לצרכי העור

מותג ל'אוקסיטן השיק היום (שלישי) את החנות המשודרגת בקניון רמת אביב, בהשקעה של 600,000 שקלים. החנות שפועלת בקניון משנת 2008 עברה מתיחת פנים, והיא מציעה עיצוב מודרני, בהתאמה לערכי המותג הצרפתי הוותיק.

במסגרת השקת החנות, המותג חשף שירות ייחודי של אבחון פנים מתקדם שיוצע בכל סניפי המותג. שירות זה, שפותח בשיתוף מומחים בינלאומים, מציע ללקוחות חווית ייעוץ אישית מותאמת אישית המבוססת על טכנולוגיה חדשנית לאבחון סוג העור וצרכיו.

אבחון פנים בל'אוקסיטן, צילום: תומר הרשקוביץ

האבחון כולל צילום של העור, שבעקבותיו מובאים נתוני לחות העור, רמת הקמטוטים, הנקבוביות הפתוחות, עד כמה העור שומני ועד כמה הוא ניזוק מפגיעות שמש, וכך ניתן להרכיב שגרת טיפוח המתאימה לצרכי העור.

יש לציין כי שירות זה מוצע בעלות של 30 שקלים, אולם לאחר האבחון הלקוח מקבל 60 שקלים לטובת רכישה בחנות.

החנות השתדרגה. ל'אוקסיטן ברמת אביב, צילום: תומר הרשקוביץ

צחי ודינה עוזיאל, בעלי ל'אוקסיטן ישראל: "אנו שמחים לחשוף את העיצוב החדש של חנות המותג בקניון רמת אביב. מדובר בשילוב של אפיונים מסורתיים מפרובאנס וקווים עכשוויים מודרניים, המסייעים ללקוחות להבין ולהתחבר לסיפור האמיתי של המוצרים הייחודיים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...