קולקציית קינוחים מיוחדת ופיצה-סלט: חדשות הצרכנות

שני טעמים חדשים לפודינג: במבה מתוקה ובייגלה, שעליהם מבוססת קולקציית קינוחים עם מאפים מתוקים, ומוצר שעלה כבדיחה לעמוד של פיצה האט והפך למציאות • וגם: טילון עם קרם בייגלה, מילקי בטעם חדש, בושם לגבר מסדרת בוס ועוד • המוצרים החדשים שתראו על מדפים החנויות והרשתות - וכדאי להכיר

פיצה-סלט, קולקציית קינוחים שואורום ואסם. צילום: יח"צ תן ביס, חגית גורן

לכבוד שבועות מוציאים בראנץ' & קראנץ' בלינצ'ס גבינה עם תות במהדורה מוגבלת. המוצר מגיע במארז להקפאה הכולל חמש יחידות של בלינצ'ס גבינה במילוי גבינה אמיתית ותות שדה, ולאחר 8 דקות בתנור הקינוח מוכן להגשה. ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל.

מחיר: 18 שקלים למארז של 350 גרם

בלינצס גבינה עם תות, ראנץ' אנד קראנץ', צילום: יח"צ
 
סדרת נקניקיות חדשה של חברת "מעדני יחיעם": יחיעם COLLECTION, הכוללת נקניקיות בקר בסגנון אמריקני, נקניקיות בסגנון צרפתי ונקניקיות בראטוורסט בסגנון בווארי. טעמנו: הנקניקיות שמנמנות, עסיסיות ומתפצחות, ואף מתובלות בצורה מוצלחת במיוחד.
 
מחיר:
סדרת נקניקיות קולקשיין של יחיעם, צילום: רמי גררה

גלידות נסטלה משיקה את החידושים לקיץ 2024: אקסטרים פאי לימון ושוקולד לבן, לה פרוטה סקוויז תפוח אגס ומאגדות לבית של קראנץ' פקאן ומייפל, אקסטרים בייגלה וקראנץ' קורנפלקס. גולת הכותרת עבורנו היה טילון האקסטרים עם קרם בייגלה, שילוב של וניל מוצלח עם קרם מתוק במידה נכונה. גם טילון הפאי החדש היה חביב על הטועמים: גלידה בטעם פאי לימון עם מטבע שוקולד לבן, שבבי עוגיות חמאה וליבת סירופ לימון. בנוסף, שלגון הקראנץ' קורפלקס מגיע עכשיו גם במארז: זהו ארטיק בטעם החלב של הקורנפלקס בציפוי שוקולד לבן, פצפוצי אורז ושבבי קרונפלקס.

מאגדת אקסטרים בייגלה, נסטלה, צילום: גלידות נסטלה

לקראת חג השבועות, קולקציית קינוחים חלביים בשת"פ ייחודי: שואורום בייקהאוס X אסם נסטלה
עם קולקציית קינוחים במילויי פודינג בטעם במבה מתוקה ופודינג בטעם בייגלה. הקולקציה כוללת שלושה קינוחים: ברלינר במילוי קרם פודינג בייגלה/קרם פודינג במבה מתוקה, קרואסון ממולא בקרם פודינג בייגלה/קרם פודינג במבה מתוקה ובאן וניל בציפוי שוקולד חלבי מפנק וקרם פודינג בייגלה קרם פודינג בטעם במבה מתוקה ושברי במבה.

מחיר: 25 שקלים למאפה קינוח, להשיג בכל סניפי הרשת החל מ-6 ביוני ועד חג השבועות

שואורום ופודינג אסם, צילום: חגית גורן
פודינג במבה מתוקה ובייגלה של אסם, צילום: סטודיו אסם

פיצה-סלט של פיצה האט התחילה כמתיחת אחד באפריל שהעלתה החברה לעמוד הפייסבוק שלה כ"מוצר חדש", והפכה למציאות לאור הביקוש. בשיתוף פעולה עם פלטפורמת המשלוחים תן ביס, יהיה אפשר להזמין פיצה פחות מעוררת ייסורי מצפון למי שבדיאטה - המורכבת מבצק פאן עבה וסלט יווני שמגיע בצד, ואותו שמים על הפיצה בגודל אישי. מה שמתקבל הוא מין מאפה סלט טעים ומספק במיוחד, וגם נוח לאכילה בידיים - אבל לא מזכיר יותר מדי פיצה.

מחיר: 35 שקלים, לרכישה דרך "תן ביס" בלבד עד סוף חודש מאי 

פיצה סלט של האט, צילום: יח"צ תן ביס

מילקי בטעם חדש: TRIO קרמל מלוח ובלונדי, עם שלוש שכבות של פודינג קרמל מלוח, מוס בטעם שוקולד בלונדי וקצפת. משטראוס מוסרים שמדובר בטעם התומך במגמה המתפתחת בעולם, של שילוב טעמים מנוגדים, מתוק ומלוח. כל אחד מהטעמים – שוקולד בלונדי וקרמל מלוח, הוא טרנדי בפני עצמו, והשילוב ביניהם מדגיש האחד את השני.

טווח מחירים: 3.30-4.20 שקלים

מילקי טריו קרמל, צילום: סטודיו שטראוס

חברת כרמית משיקה מחדש את סדרת החטיפים לנשנוש תחת המותג כרמית מיקס MIX, במתכונים משופרים באריזות חדשות ובצורות ייחודיות. הסדרה כוללת שישה טעמים: מיקס כדורים מצופים שוקולד חלב, מיקס כדורים מצופים שוקולד חלב ולבן, מיקס כוכבים מצופים שוקולד חלב ולבן, מיקס בייגלה מצופה שוקולד חלב, מיקס בייגלה מצופה שוקולד לבן ומיקס קורנפלקס מצופה שוקולד חלב.

טווח מחירים: 5-6 שקלים ל-55 גרם

שוקולד מיקס של כרמית, צילום: יח"צ

Boss Bottled מציגה את התוספת החדשה שלה למגוון Boss Bottled: ה-Triumph Elixir. זהו ניחוח גברי שנפתח עם פרץ של תווי הדרים ממריצים, הממזגים ברגמוט ואשכולית פריכה, ואליהם מצטרף בהמשך ריח של תבלינים ארומטיים המשרים חמימות ועומק עם רמזים של ג'ינג'ר וקינמון. לבסוף, תווי הבסיס של וטיבר וארז מוסיפים ריח עצי לניחוח.

מחיר: 449 שקלים ל-100 מ"ל

בוס טריומף לגבר, צילום: יח"צ

OH GLOW משיקים מותג חדש: Flora Street מוצרי בישום ואווירה, שבהם תמצאו דיפיוזר בריח אשכולית - Grapefruit Bloom עם ניחוח של אשכולית ורודה, רימון, פסיפלורה, שושנת העמק, מושק חם וענבר פריך, שממלא את החדר בריח הדרים.

מחיר: 169 שקלים

Sweet Almond Blossom, דיפיוזר באתר HO GLOW, צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר