בלי כלור, עופרת ואבנית במים: בדקנו את הקנקן החדש של בריטה

החברה מציעה פילטרים משודרגים וקנקן עם תצוגת חיווי חכמה המתריעה על צורך בהחלפת פילטר • וגם: בושם במתיקות דובדבנית, שוטים מבוססים מיצי פרי או ירק בחמישה טעמים ומוצרי טיפוח בהשראת בת הים הקטנה • מדי שבוע נוחתים מוצרים חדשים על המדפים, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לדווח • חדש על המדף

הקנקן החדש של BRITA. צילום: יחסי ציבור

שוט של בריאות

תנובה משיקה שוטים מבוססים מיצי פרי או ירק, שנמכרים בבקבוקוני 100 מ"ל מצוננים תחת המותג +TNUVA. בסדרה יש חמישה טעמים, ובכל בוסט יש רכיבים תזונתיים שונים כמו מאצ'ה, ג'ינג'ר, אבקת עלי תה ירוק טחונים ועוד. טעמנו: הבוסטים קטנים, מרוכזים ומלאים בטעם. אהבנו בעיקר את הסלק־גוארנה (עם תפוח, לימון ורימון) ואת המאצ'ה (תפוח, קיווי, נענע ולימון) המתקתקים יותר. אלה עם הג'ינג'ר היו מעט חריפים עבורנו - אבל חובבי הג'ינג'ר אהבו מאוד.

מחירים: 7.70 עד 10 שקלים

שוטים מבוססים מיצי פרי או ירק של +TNUVA,

דובדבן חריף

Juliette has a gun מוציאה בושם חדש לנשים: JULIETTE. בתווי הבושם תמצאו דובדבן כהה, פלפל ורוד, יסמין אבסולוט, קשמירן, טונקה ואמברוקסן. הבושם מתחיל במתיקות דובדבנית נעימה שמתנדפת יחסית מהר, ומתמקד בחריפות של פלפל ורוד עם הבזקי טונקה. בריח ההתחלתי שלו הוא יכול להיחשב בושם פירותי ותמים, אבל מהר מאוד הוא הופך לעוקצני ועמוק, ורק מעט מהמתיקות החמימה נשארת בו. ריח מעניין ופחות מוכר מניחוחות הבשמים הרגילים.

מחיר: 495 שקלים ל־100 מ"ל

הבושם החדש JULIETTE, צילום: יחסי ציבור

הארה טבעית

NARS משיקה מוצר קרמי חדש: Light Reflecting Eye Brightener להארת האזור שמתחת לעיניים, בחמישה גוונים. אפשר להשתמש במוצר לבדו להארה, מתחת לקונסילר לטשטוש כהויות או מעליו כהבהרה. כשמרחנו אותו במקום קונסילר קיבלנו מראה טבעי וקליל, שיצר גוון אחיד מתחת לעיניים והתמזג עם גוון הפנים. מתחת לקונסילר וגם מעליו המוצר נתן לנו את אותו אפקט של הארה, אך חובה להשתמש בפודרה כדי למנוע כניסה של חומר לחריצי העין.

מחיר: 155 שקלים

Light Reflecting Eye Brightener להארת האזור שמתחת לעיניים, צילום: יחסי ציבור

מים זכים

BRITA מציעה קנקן Style eco חדש עם תצוגת חיווי חכמה המתריעה על צורך בהחלפת פילטר, וסדרת פילטרים חדשה - MAXTRA PRO, שכוללת אחד עם נפח סינון גבוה יותר ואחד למשקאות חמים בעל יכולת סינון אבנית גבוהה, ששומר על קומקומים ועל מכונות קפה. הפילטרים מסננים כלור, חלקיקים קטנים כמו חול וחלודה ולכלוכי צנרת, וגם עופרת, נחושת וחומרי הדברה - אם הם קיימים במי הברז. בדקנו: המים שיצאו מהפילטר אכן שונים מעט בטעמם מהמים מהברז, ומזכירים טעם של מים מינרליים. הנורה מהבהבת בירוק או אדום כשהמים עוברים בפיית הקנקן, ומסמנת אם הפילטר עדיין לא צריך החלפה - דבר שימושי ונצרך במיוחד.

מחיר: קנקן ושלושה פילטרים ב־249 שקלים, להשיג גם באתר סודהסטרים

קנקן Style eco החדש של BRITA,

שמתי לי ליפסטיק

קיילי קוסמטיקס משיקה שני מוצרי שפתיים חדשים: שפתוני גלוס שמעניקים נפח בארבעה גוונים, וערכות Velvet Lip של שפתון נוזלי ותוחם למראה מט בשבעה גוונים. הפורמולה של הגלוסים מכילה חומצה היאלורונית עם תמצית מעקצצת ומנפחת, והערכות מעניקות מראה קטיפתי שלא יוצר יובש על השפתיים. בדקנו: הגלוסים אכן מעקצצים, אם כי יחסית בעדינות, אבל אנחנו פחות התחברנו לעקצוץ, וגם לא ראינו ממש ניפוח. הצבעים יפים ועדינים. ערכות השפתונים יוצרות מראה מט יפה ויחסית עמיד, אך התוחם בכל צבע היה מעט בהיר ממה שקיווינו לו.

מחיר: גלוסים - 85 שקלים, שפתונים - 142 שקלים לערכה

שפתוני גלוס שמעניקים נפח בארבעה גוונים, וערכות Velvet Lip של שפתון נוזלי ותוחם למראה מט בשבעה גוונים, צילום: יחסי ציבור

בת הים המטופחת

המותג הבריטי Mad Beauty משיק בסופר-פארם את קולקציית בת הים הקטנה. בין המוצרים: סבון ידיים, מארז קרם וסבון גוף, מיסט גוף ושלישיית מסכות לפנים. כל מוצר בקולקציה מעוצב בצורה משמחת ובהשראת הסרט - מסכות הפנים (שגם עושות עבודה טובה) מגיעות בצורת צדפה, סבון הידיים המנצנץ מגיע בריח קוקוס ומלח ים, על קרם הגוף יש מדבקות של אריאל והוא בעל ריח מתוק ועשיר, ועוד. המארז מקסים ומשמח, ויתאים לילדים שאוהבים את הסרט - אבל גם למבוגרים שנשארו קצת ילדים.

מחירים: 25 עד 50 שקלים

קולקציית בת הים הקטנה של MAD BEAUTY,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר