תנובה משיקה לראשונה בישראל קטגוריה חדשה במקררים: שוטים פונקציונליים תחת המותג +TNUVA. השוטים מבוססים על מיצי פרי או ירק, וכל משקה מכיל רכיבים ייחודיים, שהם המניע העיקרי לצריכת המוצר.
הסדרה כוללת חמישה משקאות שונים בבקבוקונים של 100 מ"ל, המכילים בין היתר ג'ינג'ר, כורכום, גוארנה וסלק או מאצ'ה. שיווק המוצרים יחל בחודש מאי ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות. המחיר עדיין לא ידוע שכן אינו נמכר עדיין, אך יש לציין כי בדוכני המיצים ניתן לרכוש שוטים במחירים שיכולים להגיע ל-20 שקלים ליחידה, אך ברשתות המזון המחירים צפויים להיות זולים יותר.
סדרת השוטים של החברה מיוצרת בספרד על-ידי AMC, המייצר כמותג פרטי גם לחברות כמו סטארבקס ומרקס אנד ספנסר.
ענת גרוס שון, משנה למנכ"ל קבוצת תנובה: "זו בהתחלה תהיה קטגוריה קטנה, אבל יש לנו המון סבלנות. אני מעריכה שסדר גודל המכירות יעמוד על 10-15 מיליון שקלים בשנה. גם תחליפי החלב הושקו לפני כעשרים שנה ולקח להם כעשור עד שנכנסו לכל בית בישראל. זו ריצה למרחקים ארוכים, ואנחנו מאמינים שזה מה שאנשים יצרכו".
מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק של תנובה, מציינת את הסיבה לכך שהמוצרים מיובאים: "מפאת הטכנולוגיה והידע שקשורים למיצוי לירקות ופירות, וכן לחיי מדף".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו