הלהיט הבא של הקיץ? גלידות הקראנץ' השיקו טעם חדש

לאחר שגלידות הפיסטוק והקורנפלקס הפכו ללהיט ענק, כעת הגיע תורם של טעמים חדשים לכבוש אותנו - ביניהם האלפחורס • וגם: נעל הריצה החדשה של ASICS, שמן לתיקון ושיקום מולקולרי של השיער והמסקרה החדשה של קרליין שיורדת ללא מסיר איפור • מדי שבוע נוחתים מוצרים חדשים על המדף, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לדווח • חדש על המדף

גלידת קראנץ' בטעם אלפחורס. צילום: יחסי ציבור

תחושה של ריחוף

GEL-NIMBUS 26 היא נעל הריצה החדשה של ASICS, שכוללת טכנולוגיה לאחיזה טובה יותר, רכות משופרת ועמידות גבוהה לרצים על משטחים רטובים. הדגם החדש כולל סריגה רכה ובד גמיש להתאמה מדויקת למבנה כף הרגל.

בדקנו: הבסיס רחב וגדול, אפילו גמלוני, בניגוד לבסיס הצר שאפיין את אסיקס עד כה. אולם ברגע שכף הרגל נכנסת לנעל לצורה אין משמעות – הנוחות בהתאמת הנעל לרגל נפלאה. במהלך הריצה כל נחיתה על הקרקע נותנת תחושת חצי ריחוף בזכות בלימת הזעזוע, והבונוס – החזרת האנרגיה לרגל לצעד הבא.

מחיר: 849 שקלים

נעל ריצה של ASICS, צילום: יח"צ חו"ל

רטינול וזה הכל

VICHY משיקים סרום רטינול בסדרת LIFTACTIV SPECIALIST, המיועד להפחתת קמטים עמוקים ומסייע להתחדשות תאי העור, עם 0.2% רטינול טהור וביו פפטידים.

השימוש הראשוני צריך הסתגלות: להפוך את הבקבוק, לחכות שהאפליקטור יתמלא בסרום ואז ללחוץ עליו. הסרום נעים למריחה, אינו שומני ונספג מהר. לאחר שלושה שבועות של שימוש שמנו לב שהעור נראה קורן יותר ומוצק יותר, ובעיקר הבחנו בשינוי לטובה בפיגמנטציה. חלק מהכתמים הפכו בהירים יותר בצורה ברורה. עם זאת, לא הרגשנו בשום שינוי בקמטים העדינים, וודאי שלא בעמוקים (כפי שהיצרנית מבטיחה) וייתכן שנדרש שימוש ארוך יותר.

מחיר: 249 שקלים ל-30 מ"ל

סרום רטינול של VICHY, צילום: יחסי ציבור

מתוק בפה

הפתעות קרירות וחדשות מאת גלידות נסטלה יצאו לשוק – ביניהן מילקה עוגיות חמאה, מאגדת קראנץ' אלפחורס ועוד. הקראנץ' אלפחורס, שלגון בטעם ריבת חלב ועוגיות בציפוי שוקולד לבן עם פצפוצי אורז ושבבי קוקוס קלוי קנה אותנו – הוא לא הזכיר אלפחורס, אלא פשוט היה טעים מיוחד, עם שילוב קרמי וקראנצ'י שהקשה להפסיק אחרי שלגון אחד.

גם המילקה עוגיות חמאה – שלגון וניל עם ממרח עוגיות, שברי עוגיות חמאה וציפוי שוקולד חלב היה מוצלח באופן שונה, עם פריכות העוגיות שהשתלבה נהדר עם מתיקות הווניל.

טווח מחירים: מארז שלגוני אלפחורס – 22-37.50 שקלים, שלגון מילקה – 7.50-14 שקלים

גלידת קראנץ' בטעם אלפחורסיחסי ציבור, צילום: יחסי ציבור

התיקון הכללי

מותג השיער K18 משיק שמן לתיקון ושיקום מולקולרי, הפועל בשתי שכבות של סיב השערה, מעניק הגנה מחום של עד 232°, מגביר ברק, מפחית קצוות מפוצלים ונלחם בפריזיות השיער על ידי תיקון נזקים שגורמים לו, וכל זאת – תוך 4 דקות.

בדקנו את הסרום על שיער שעבר החלקה וגוונים ונותר יבש, עם המסכה ללא שטיפה של K18 ולאחר מכן השמן לתיקון. הוא נתן תוצאה יפה ולא שומנית וגרם לשיער להבריק קצת ולהרגיש רך יותר, וכשמרחנו אותו על קווצה ספציפית שנשרפה קשות בהבהרה הוא אמנם לא הפך אותה לחיה ובריאה אחרי פעם אחת, אבל היא נראתה טוב יותר ופחות נוקשה ושרופה.

מחיר: 379 שקלים ל-30 מ"ל

שמן לתיקון ושיקום מולקולרי של השיער, צילום: יח"צ חו"ל

הכי דקיקה שיש

מסקרה חדשה מצטרפת לסדרת BOLD של קרליין, So Skinny Tubing mascara, שלדברי החברה עמידה למשך שעות וניתנת להסרה במים חמימים ללא שימוש במסיר איפור. המסקרה דקיקה וצרה ונוחה לשימוש, במיוחד על הריסים התחתונים – שעליהם היא נמרחת בנוחות ובקלות.

המסקרה מאריכה, אולם לא מעניקה נפח כמו שציפינו. היא עמידה ואכן יורדת במים חמימים, אולם ההסרה בקצות האצבעות לא מאוד נוחה וגם מותירה מסקרה, שיורדת לגמרי רק עם שפשוף הריסים במים - אולם אז צריכים להסיר את השאריות השחורות מתחת לעיניים עם מסיר איפור.

מחיר: 70 שקלים

מסקרה של קרליין, צילום: טל אזולאי

קסם הארגן

Moroccanoil משיקה ניחוח חדש בתחום מוצרי הגוף: DAHLIA ROUGE, ניחוח עלי כותרת של דליה וטוברוז פנינה, מוחמם בעדינות עם אלגום ומאסק. בסדרה קרם גוף, ידיים, סבון נוזלי לידיים וג'ל רחצה. כל המוצרים מכילים שמן ארגן.

הריח של סבון הרחצה פשוט מעולה – והופך את האמבטיה לארמון ריחני, פרחוני וחמים מהאגדות. קרם הגוף הנעים והקליל בריח הנלווה מחזק אותו, וקרם הידיים עדין ולא שומני, נספג מהר ומגן על הידיים מיובש, ובאותו ניחוח עמוק ונעים.

מחיר: ערכת טיפוח ידיים – 105 שקלים, טיפוח גוף – 125 שקלים

מוצרים של Moroccanoil, צילום: Moroccanoil
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר