רגישות וסולידריות: סדרת הקפסולות החדשה במחווה לבתי קפה שנפגעו במלחמה

10% מהכנסות המכירות של המהדורה החדשה של קפה עלית יועברו לשיקומם של שלושה בתי קפה שנפגעו במלחמה • וגם: בושם היוניסקס החדש בעל הריח הנקי והנעים, מוצרי טיפוח לגוף של Sabon וללין במהדורת ולנטיין, ועוד • מדי שבוע עולים למדפים מוצרים חדשים, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים כדי לספר לכם איך הם היו • חדש על המדף

סדרת קפסולות של קפה עלית כמחווה לבתי קפה שנפגעו במלחמה. צילום: סטודיו שטראוס

מכסים פגמים באהבה

מייבלין יוצאים עם סופר-סטיי סקין טינט למראה גלואו טבעי, עמיד עד 24 שעות ומכיל ויטמין סי. לארץ הגיעו ארבעה גוונים של המוצר, וכולם די דומים ויחסית כהים, כך שאם יש לכם עור בהיר – כנראה לא תקבלו מענה. עם זאת, מדובר במוצר שנמרח על הפנים מעולה בכל צורה - מברשת, ספוגית וגם בעזרת האצבעות - ויוצר מרקם חלק ואחיד. הוא מקנה לעור מראה טבעי וזוהר, ועדיין מצליח לכסות פגמים בצורה עדינה. הוא החזיק מעמד כעשר שעות (לא 24, אבל זה די והותר), והוא מבין הטינטים הטובים שניסינו.

מחיר: 55 שקלים

סופר-סטיי סקין של מייבלין, צילום: יחסי ציבור

לפנק ולמצק

הקרם החדש של מותג הקוסמטיקה השווייצרי JUVENA Epigen Lifting Anti-Wrinkle מבטיח דברים רבים: למצק ולהרים את העור, לעודד ייצור קולגן, לצמצם קמטים וקמטוטים, ולשפר את מרקם העור.

במבחן התוצאה, ולאחר כחודש התנסות מדי ערב, אפשר לומר שמדובר בקרם עשיר, מפנק, בעל ניחוח פרחוני נעים ולא משתלט מדי. מבחינת נראות העור - בבוקר שלמחרת המריחה העור הרגיש חלק, מוזן ונעים קצת יותר. החברה הצליחה בכך שמרגע המריחה יש תחושה מיידית שהעור מועשר, רווי ומוזן בלחות. לא הורגשו טשטוש קמטים או מיצוק של העור.

מחיר: 320 שקלים ל-50 מ"ל

קרם של JUVENA Epigen Lifting Anti-Wrinkle, צילום: יח"צ חו"ל

מחווה בטעם קפה

"הסדרה הישראלית" של קפה עלית מבית שטראוס מציגה מהדורה של מארזי קפסולות קפה, כמחווה לשלושה בתי קפה שנפגעו במלחמה – "קפה בסיבוב" משער הנגב, "Oryosss" מקיבוץ ארז ו"על הגבול קפה וטאבון" ממושב שתולה.

הסדרה, בדרגות חוזק שונות, מתאפיינת בטעמים ובתערובות שאופייניים לכל בית של קפה מהאזור, ו-10% מהכנסות המכירות של המהדורה יועברו לשיקומם של בתי העסק.

בעולם שבו הייצור התעשייתי של קפסולות הקפה פוגש את החברה האזרחית – "עלית" הצליחו ליצור טביעת אצבע רגישה וסולידרית. הטעמים קרמיים ועשירים ויתאימו, לפי החוזק, לאוהבי קפה עדין או בטעם מודגש.

טווח מחירים: 20-11 שקלים למארז

סדרת קפסולות של קפה עלית כמחווה לבתי קפה שנפגעו במלחמה, צילום: סטודיו שטראוס

רומנטיקה פרחונית

קולקציה פרחונית רומנטית לטיפוח הגוף של Laline לוולנטיין מציעה קרם גוף, ידיים, מי גוף ושיער, קצף אמבט וגוף ופילינג. סדרת WILD FLOWERS מגיעה עם ריח פרחוני עשיר בהשראת ורדים, עם תווי ניחוח שכוללים גם גרניום.

השתמשנו ב"קצף האמבט" בתור סבון, וריחו אכן היה עדין יותר, בניגוד לקרם הגוף – שבשילוב עם מי הגוף והשיער יוצר תמהיל ריחני, נעים ורענן שנספג יפה בעור וגם מצליח לשרוד כמה שעות טובות.

טווח מחירים: 130-20 שקלים

קולקציה לטיפוח הגוף של ללין, צילום: vipdesigm

קסם הוורד הלבן

לכבוד הוולנטיין SABON משיקים את קולקציית White Rose החדשה במהדורה מוגבלת, המורכבת מתמציות ברגמוט, ורד לבן ומאסק, וכוללת בין השאר פילינג גוף, קרם גוף, קרם ידיים וסבון.

הריח של המוצרים הוא שילוב קסום של ורדים ופרשיות הדרית, שמשדרג את הוורד מהמקום המעט סבתאי לריח רענן וממכר. סבון הגוף היה האהבה הגדולה שלנו עם ריח חזק ולא מתנצל, בעוד קרם הגוף הביא אותו ניחוח – רק בעדין. הוא נספג בעור בקלות והותיר אותו נעים ורווי.

טווח מחירים: 119-45 שקלים

קולקציה לוולנטין של Sabon, צילום: יחסי ציבור

רוח רפאים פרשית

The Ghost in the Shell הוא שם של בושם חדש (וגם סרט ישן) מאת בית הבישום הצרפתי Etat Libre D'Orange ("מדינת התפוזים החופשית"), שנמכר בבלעדיות ברשת אפריל.

הניחוח יוניסקסי, אולם הרגיש לנו מעט נוטה לנשי, והוא מפיץ ריח פירותי-פרחוני ורענן, עם תווים ימיים, יוזו, יסמין, מוס ומולקולות שונות. זהו ריח מורכב, המשלב עדינות עם שובבות יסמינית ופרשית, וניכרים בו התווים הימיים המלוחים בקצותיהם. הוא מצליח להיות מתקתק וחמצמץ בשילוב נכון של תווים, ומביא תמהיל של ריח שלא משתלט, נקי נעים.

מחיר: 690 שקלים ל-100 מ"ל

בושם מבית הבישום הצרפתי Etat Libre D'Orange, צילום: יח"צ אפריל
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר