רשת "קפה גרג" משיקה תפריט חדש, חלק מהמוצרים מתייקרים

על רקע השקת התפריט החדש לשנת 2024, רשת "קפה גרג" מעלה את המחירים של חלק ממוצרי התפריט בכארבעה אחוזים • התפריט יהיה מבוסס על המטבח היווני, עם פרשנות והתאמה לטעם הישראלי • הבעלים: "נאלצנו להעלות את מחיריהם של מוצרים בודדים" • אנשי כוחות הביטחון יקבלו במהלך החודש הקרוב שתייה חמה או קרה בחינם על כל הזמנה מהתפריט

קפה גרג. צילום: אסף לוי

על רקע השקת התפריט החדש לשנת 2024, רשת "קפה גרג" מעלה את המחירים של חלק ממוצרי התפריט בכארבעה אחוזים. התפריט החדש יהיה זמין ב-15 בינואר.

הרשת משיקה ב-85 סניפיה ברחבי הארץ תפריט חדש לשנת 2024 המבוסס על המטבח היווני, עם פרשנות והתאמה לטעם הישראלי. בין המנות החדשות: ארוחת בוקר יווני מוצעת ב-63 שקלים. מנת וופל נורווגי ב-69 שקלים, מנת טרטר חציל ב-43 שקלים, וסלט קינואה ועדשים ב-68 שקלים. בין המנות האחרונות החדשות: מלפיי ב-43 שקלים ועוד.

סמוסה, מנה טבעונית, רשת קפה גרג, צילום: גילה אבירם
מנת גירוס יווני עם סלמון, רשת קפה גרג, צילום: גילה אבירם

"העלינו את מחיריהם של מספר מוצרים בודדים בארבעה אחוזים בלבד, על רקע ההתייקרויות ועל רקע האינפלציה. לא נגענו במוצרים רבים כדוגמת קפה, ארוחת בוקר ליחיד ומנות רבות שמשפחות אוהבות להזמין אצלנו בסניפים", הסבירו ל"ישראל היום" יאיר מלכה וגלעד אלמוג, שניים מקבוצת הבעלים ברשת "קפה גרג".

לשאלה עד כמה הסניפים חזרו לפעילות ענו: "הסניפים חזרו לפעילות, מלבד אזורים של תיירים כמו ממילא בירושלים. משפחות שרוצות לחזור לשגרה כלשהי מבקרות במסעדות. הבעיה העיקרית שממנה אנחנו סובלים היא מחסור בעובדים". 

לרגל השקת התפריט החדש תעניק רשת "גרג" לחיילי צה"ל במדים ולכוחות הביטחון שתייה חמה או קרה בחינם על כל הזמנה מהתפריט החדש במהלך החודש הקרוב.

מחבת נתחי דג, רשת קפה גרג, צילום: גילה אבירם
משקאות שחיתות ברשת קפה גרג, צילום: גילה אבירם
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר