לאחר סגירת פעילות אתר הקניות עזריאלי.קום, סוגרת קבוצת "מליסרון" את הפעילות של אתר הסחר "גרופר" (לשעבר "גרופון") ו"באליגם", לאור חוסר כדאיות כלכלית. זאת פחות משנתיים וחצי לאחר רכישת החברה. פעילות "גרופר" - המפתחת את המעטפת הדיגיטלית לפעילות הקניונים - תמוזג לתוך פעילות הקבוצה האם "מליסרון".
פעילות הסחר המקוון של "גרופר" תיסגר החל מינואר 2024, בכל עולמות התוכן בהן היא מתמקדת: תיירות, פנאי ומוצרים. המהלך מתבצע כתוצאה מחוסר כדאיות כלכלית ושינויים בסביבה העסקית והצרכנית בה פועלת "גרופר" עד כה, בפרט בתחומי התיירות והפנאי.
לא ידוע כמה יפוטרו
ב"מליסרון" מציינים כי עלות המהלך אינה צפויה להיות מהותית. עוד מציינים כי פעילות זרוע הדיגיטל והחדשנות של הקבוצה מתמקדת בפיתוח מעטפת דיגיטלית לפעילות הקניונים, בשידרוג מועדון הלקוחות "My Ofer" ובפיתוח ״הקניון ההיברידי״ - המיועד לשלב בין החוויה הפיזית בקניון, לבין חוויית הרכישה הדיגיטלית, וצפוי למקסם את חוויית הלקוח, לצד הענקת ערך לשוכרים בקניוני החברה.
עוד נמסר כי "מליסרון" תעשה שימוש בטכנולוגיה שפותחה על-ידי "גרופר", ותמשיך לפתח יישומים וכלים דיגיטליים נוספים בעתיד. עד כה הועסקו ב"גרופר" 75 עובדים ועדיין לא ידוע כמה יפוטרו. "מליסרון" ציינה כי בכוונתה לשלב בקבוצה חלק מעובדי "גרופר", בהם המנכ"ל.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
