ירידה, וגם עלייה. מחירים לא יציבים במוצרי הצריכה. צילום: Getty Images

עליית מחירים רביעית בשנה: "דיפלומט" מייקרת את מוצריה

המחירים יתעדכנו אחרי החגים • בין המוצרים של החברה: היינץ, פרינגלס, טונה סטארקיסט, קפה ג’ייקובס, קלוגס, שוקולד מילקה אורל בי, פיירי • עלייה של עד 15% במחירי המוצרים

קבוצת "דיפלומט" מעלה מחירים של חלק ממוצריה בשיעור ממוצע של עד 15% אחוזים. מדובר בעליית מחירים הרביעית של החברה בשנה האחרונה. בחברה טוענים כי רוב המוצרים הינם כאלה שלא התייקרו עד כה.

בקבוקי קטשופ של "היינץ". גם הם יתייקרו, צילום: רויטרס

המחירים יעלו אחרי החגים, בתאריך 15.10.23 והם יעמדו על 3.37 אחוזים לתחום המזון ועל 4.01 לתחום הטואלטיקה. בין המוצרים אשר החברה מפיצה נמנים: היינץ, פרינגלס, טונה סטארקיסט, קפה ג’ייקובס, קלוגס, שוקולד מילקה אורל בי, פיירי, לנור ועוד.

במוצרי הטואלטיקה, העלייה תחול על קטגוריות סוללות, צבעי שיער, אבקות כביסה, הגיינה נשית, נוזל כלים, מברשות שיניים חשמליות ומסירי שיער. השיעור עלייה הממוצע של כלל מוצרי הטואלטיקה הינו 4.01%, ולא עולה על 10% במוצר בודד, למעט נוזלי כלים. במוצרי המזון, העלייה תחול על קטגוריות מרגרינה, קטשופ, קפה, רטבים, לחם, חטיפים, דגני בוקר. שיעור עלייה ממוצע הינו 3.3%, ולא עולה על 15% במוצר בודד, למעט חטיפי צ'יפס ועגבניות .

מוצרי דיפלומט, צילום: יהושע יוסף

בהודעה שנמסרה לקמעונאים נכתב ״לאור התייקרות מחירי הקנייה מספקינו, אנו נאלצים להודיע על עדכון מחיר של חלק מהמוצרים אותם אנו מפיצים. העלייה תהיה באחוז משוקלל של: טואלטיקה 4.01% ומזון 3.37%.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו