סדרת LELO . צילום: סטודיו 0304

כשסיפרו לנו שהגלידה הזאת טבעונית, נפלנו

סדרת גלידות חדשה בטעמים מסקרנים וללא רכיבים מהחי, סרום פנים המכיל תמצית קמבוצ'ה, ערגליות במילוי מיוחד לרגל ראש השנה, ועוד • מוצרים חדשים הגיעו לחנויות - ואנחנו כאן כדי לספר לכם עליהם

מותג HOKA מציע מגוון דגמים צבעוניים וטרנדיים במהדורה מוגבלת, לקיץ הקרוב: דגם ה-BONDI 8 ו-CLIFTON 9 מתאימים לכאלה שחובבים ספורט ואופנה ביחד. הבונדי מתאפיין ביכולת שיכוך ובלימת זעזועים גבוהה בסגנון אוברסייז, אם כי כדאי לרכוש נעליים בשתי מידות יותר מהמידה שלכם - שכן המידות קטנות יחסית. 

הקליפטון הן נעלי כביש ניטרליות המתאימות לאימוני כביש לצד הליכה בחיי היום יום. נעליים תבנית גלגול בסוליה, היוצרת תנועה מהירה של כף הרגל במשטח הדריכה וכך, מעניקה חוויית ריצה חלקה ושוטפת.

מחיר הנעל שבתמונה: 750 שקלים

נעלי הוקה - בונדי 8, צילום: יח"צ

הסדרה ליפט אינטגרל של ליראק פריז מושקת עכשיו בצורה מחודשת ומשודרגת עם פטנט המסייע לעור לבנות עצמו מחדש. הסדרה פועלת על חידוש הקולגן, האלסטין וכוללת חומצה היאלורונית מקופסלת. גליקופרוטאין, חלבון אנטי דלקתי המצוי בתוך שכבות העור, מחבר את שלושת
האלמנטים יחד על מנת לשקם את מבנה העור וליצור מראה מתוח, מוצק וזוהר יותר.

מחיר קרם יום מהסדרה: 369 שקלים

קרם פנים ליראק ליפט אינטגרל, צילום: יח"צ חו"ל

מותג הקוסמטיקה וטיפוח השיער REBORN מציג סרום בוסטר לעור הפנים, המכיל תמצית קמבוצ'ה יחדיו עם ריכוז גבוה של חומרים פעילים, המזינים את העור בלחות, ויטמינים ומינרלים,
המסייעים בהשגת מראה מוצק, חלק וצעיר יותר. בבוסטר חומצות היאלורוניות ותמצית הקמבוצ'ה (פטריית תה) עשירה בנוגדי חימצון שנלחמים ברדיקלים חופשיים, מעודדת ייצור קולגן, מכילה חומצה לקטית המסירה תאים מתים והתחדשותם ועוד.
מחיר: 299 שקלים, להשיג באתר המותג

סרום בוסטר קמבוצ'ה מבית ריבורן, צילום: סטודיו מוש

 גרנייה מינרל יוצאים עם סדרת דאודורנטים חדשה, היאלורוניק קר, הסדרה הראשונה מסוגה של המותג עם חומצה היאלורונית, המותאמת לעור רגיש. המוצרים מרכיביים טבעיים המופקים מסלע ממקור וולקני, הידוע כסופח זיעה וביכולתו לספוג פי 5 יותר מטלק, ללא אלכוהול, ואינם משאירים סימנים. בסדרה דאודורנטים באריזת ספריי ורול-און.

מחיר מומלץ לצרכן:17 שקלים, בחודש אוגוסט: 12 שקלים

דאודורנט גרנייה, צילום: יח"צ

LELO היא סדרת גלידות חדשה בפיתוח ישראלי ייחודי, שגם נושאת את תו VEGAN FRIENDLY. הסדרה החדשה, מאת גלידות שטראוס, כוללת 3 פיינטים בטעמי וניל וקרמל מלוח – עם שוקולד ושברי שקדים מסוכרים, שוקו ופקאן – עם פקאנים מסוכרים ושברי עוגיות,
וניל וחלווה – עם שוקולד ושברי פיסטוק קלוי.

טעמנו את הגלידות עוד לפני שידענו שהן טבעוניות, ולא הצלחנו לזהות שמדובר בגלידות שלא מיוצרות משמנת אמיתית. הן רכות, אווריריות וטעימות - במיוחד אהבנו את הווניל קרמל מלוח והשוקו פקאן (אולם חובבי החלווה המושבעים אהבו מאוד את הווניל-חלבה). 

טווח מחירים: 19-35 שקלים לפיינט

סדרת LELO, צילום: סטודיו 0304

טעם חדש לערגליות מבית אסם-נסטלה: תמרים, במהדורה מיוחדת לראש השנה. העוגיות במילוי הנימוח מצאו אותנו די מסוקרנים, והופתענו לטובה - הטעם הזכיר מעמול לחלק מהטועמים, הוא לא היה מתוק או משתלט מדי אלא מאוד רגוע ומאוזן, והתאים בצורה מושלמת ליד הקפה. 

טווח מחירים: 8-13 שקלים ל-300 גרם

ערגליות תמרים, צילום: סטודיו אסם
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו