זה התפוזים
המשביר משיק בארץ ליין בשמים של מותג האופנה הצרפתי Courrèges. בליין 7 בשמים המאופיינים בניחוחות המושפעים מסגנון הוויניל הבולט בקולקציית האופנה של המותג. אבן המפתח של הריחות הוא האמברוקסן, שבעבר היה מופק מפליטת לווייתנים, אולם כיום מיוצר באופן כימי.
הניחוח la fille de l'air עם תווי נרולי ופריחת התפוז לצד מושק לבן היה האהוב עלינו ביותר מבין כולם: הריח נשי ועדין, וחובבי ניחוחות פריחת התפוז ייהנו ממנו במיוחד, עם הנרולי שמשלב נגיעות פירותיות פרשית והמושק שמוסיף ניחוח טלק רך ונקי ויוצר תמהיל מיוחד ונעים מאוד.
מחיר: 530 שקלים ל-100 מ"ל
שמתי לי פודרה
NARS משיקים פודרה דחוסה רב תכליתית בפורמולה חדשה שמצטרפת לסדרת "סופט מאט", ולדברי החברה מטשטשת את הנקבוביות, סופגת עודפי שומן ועמידה עד 24 שעות.
הפודרה מגיעה ב-8 גוונים, מה ששימח אותנו מאוד, והגוון שלקחנו התמזג לנו היטב עם העור. הפודרה נעימה וקלילה, נמרחת בקלות ויכולה ליצור הבהרה קלה באזורים שמתחת לעין. היא אמנם לא מטשטשת פגמים בעור, ועמידות ל-24 שעות תתקיים אולי רק בימי חורף, אבל היא מתמקמת היטב על הפנים, יוצרת מראה מאט ואינה מורגשת או מייבשת את העור.
מחיר: 170 שקלים
היישר מאמריקה
מותג הקלין ביוטי לטיפוח השיער HASK, שלדברי החברה נפוץ מאוד בקרב מעצבי השיער בהוליווד, מגיע לארץ מארה"ב עם 4 סדרות, וישווק בבלעדיות בסופר-פארם. מוצרי השיער עשויים מפורמולות המכילות משקמי נזקי שיער ומיועדות לתיקון פעילויות הפוגעות בו, והם ללא סולפטים, סיליקונים, פרבנים ואלכוהול.
בדקנו את סדרת הארגן הכוללת שמפו, מרכך, ספריי ללא שטיפה ושמן שיער, בריח הדרי עדין. היינו שמחים יותר לו הייתה מגיעה מסכה במקום מרכך, אולם גם הוא הצליח לשמור על השיער רך. ניכר שמדובר בחומרים טובים (בפרט ביחס למחירם), שכן השיער שלנו מגיב מיד לרכיבים פחות מוצלחים. לא ראינו שהשיער "השתקם" כמו עם חלק מהמוצרים שעולים פי ארבע, אולם המוצרים מותירים את השיער נעים ומהווים אופציית ביניים זולה וטובה.
טווח מחירים: 35-15 שקלים
כמה שיותר לטפח
שני מוצרים חדשים לביופור: קצף ניקוי מיסלרי עדין ומקדם הגנה בגוון עור 30 SPF. קצף הניקוי כולל חומצה לקטית ואלוורה, אכן עדין גם על עור רגיש, והוא מסיר איפור קליל (שאינו מסקרה או צלליות כהות, למשל) בצורה די טובה, ויש לו ניחוח לימוני עדין מאוד.
קרם ההגנה החדש הוא בגוון בהיר, ונספג בעור בצורה מושלמת ולא הותיר גוון שאינו תואם. מקדם הגנה עם גוון יעיל יותר בחסימת קרני שמש שנוטות ליצור פיגמנטציה ומלזמה כי הוא מכיל איירון אוקסייד, והוא גם התקבע בצורה טובה מתחת למייקאפ והיה נוח למריחה. רק היה לנו חבל שמדובר ב-30 SPF, כשרוב ההמלצות מדברות על הגנה של 50 SPF.
מחיר: קצף ניקוי – 148 שקלים, קרם הגנה – 160 שקלים
נשנוש בריא
ליין ביסקוויטים בשם "ביסקוויטיזם" של חברת ברט יצא לשוק: מדובר בביסקוויטים מדגנים ללא חומרים משמרים, שנאפו באיטליה, ובהם ביסקוויט עם שוקולד וקקאו, עם שוקולד צ'יפס, קראנצ'י מדגנים ושתי גרסאות ללא סוכר המכילות 45 קלוריות לביסקוויט. הקונספט נחמד ומעוצב וכולל ערכים תזונתיים וחברתיים.
העוגיות שהכי עשו לנו את זה היו דווקא הפריכות חסרות הסוכר, שהיו בטעם חמאתי והתחסלו ראשונות. אחריהן נעלמו עוגיות השוקולד והקקאו. לעומתן, העוגיות מהקמח מלא וללא סוכר היו קשות ומעט יבשות. שאר הטעמים היו סבירים כתחליף בריא עם דגנים מלאים לנשנוש ליד הקפה.
מחיר: 12 שקלים לחבילה
אחד לו, אחד לה
בהתזה ראשונה ונדיבה, הבושם החדש של מנדרינה דאק, "וידה לוקה" לגבר קצת מהמם במתיקותו, שניכרים בה עודפים קלים של וניל וקוקוס. עם חלוף הזמן, הרושם הזה משתפר בהדרגה וניחוחות הלימון והמנטה הגלומים בו נעשים קצת יותר דומיננטיים.
הריח החדש, הנעטף גם באננס ומנדרינה, יתאים לבילוי על יאכטה העוגנת באיים הבלאריים, שבהשראתם נוצר הבושם החדש הזה מבית מנדרינה דאק, שנודע בעיקר כבית אופנה של תיקי יוקרה. מדובר בבושם נועז, המיועד לגבר המעוניין בתשומת לב ואינו חושש להשאיר אחריו שובל ארוך של ריח מורכב ומעניין. הבושם הנשי מביא ריח פרשי משולב של הדרים חמצמצים עם מתיקות מאוד נעימה, אולם אחרי כעשרים דקות מתנדף הריח ההדרי של התווים העליונים, המנדרינה והלימון, ונותר רק הריח מתוק, שהופך ליותר מתוק ממה שקיווינו לו.
מחיר: 99 שקלים ל-100 מ"ל