ביטוח בלי להרגיש: שירות חדשני הושק הקיץ בישראל – ביטוח נסיעות דיגיטלי המופעל אוטומטית באמצעות הנייד בכל טיסה.
השירות, פרי שיתוף פעולה בין חברת מנורה מבטחים וסלקום, כבר זמין למנויי סלקום ובני משפחותיהם הטסים לחו"ל עם הנייד. המסלול השנתי של השירות מאפשר למצטרפים לרכוש את הכיסויים הרלוונטיים, למלא הצהרת בריאות פעם אחת בלבד, התקפה למשך שנה, ולטוס עם הנייד בראש שקט - כשהביטוח מופעל אוטומטית.
הכיסוי הביטוחי כולל, בין היתר, מוקד סיוע רפואי הזמין 24/7 ובעברית, יחד עם אפשרות להתאים את הכיסויים בהתאם לנסיעה, לרבות הוספת ספורט אתגרי, כיסוי הריון וכיסויים נוספים.
לרגל ההשקה מציעות החברות 15% הנחה על כלל הכיסויים. כך לדוגמא: מצטרפים עד גיל 60 המצטרפים למסלול השנתי או למסלול החד פעמי עבור ביטוח בסיסי (כולל כיסוי לאיתור וחילוץ וצד ג') ישלמו מחיר של 1.65 דולר ליום .
הפוליסה הדיגיטלית הייחודית פותחה בשיתוף פעולה של קבוצת מנורה מבטחים וחברת הטכנולוגיה לביטוח דיגיטלי לדג'רטק.
מיכאל קלמן, מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח, התייחס לשירות החדש: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה הייחודי עם חברת סלקום, מגופי התקשורת המובילים בישראל. לראשונה בישראל, ייהנו הלקוחות של סלקום, מפוליסה דיגיטלית ייחודית וחדשנית, אשר מופעלת אוטומטית בכל טיסה עם הנייד. בנוסף, יוכלו הלקוחות להתאים ולהרחיב את הכיסויים הביטוחיים בצורה פשוטה, ידידותית באמצעות הנייד. אנו מודים להנהלת סלקום על בחירתה במנורה מבטחים כשותפה למתן ערך ללקוחותיה".
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "הפוליסה הדיגיטלית החדשה מעניקה ללקוחות סלקום הטסים לחו"ל נוחות מקסימלית וחסכון משמעותי בזמן ובירוקרטיות לקראת נסיעותיהם הקרובות. שיתוף הפעולה עם מנורה מבטחים, מחברות הביטוח המובילות בשוק מבורך ואנו מודים להם על הנכונות ליצור מוצרים חדשנים ומתקדמים מהם יוכלו לקוחות סלקום ליהנות באופן בלעדי".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו