סיטונאית הממתקים "מעיין נציגויות", החברה הסיטונאית הגדולה ביותר בתחום שיווק וההפצה של מותגים ומוצרי צריכה בערוץ הפרטי ובחנויות הנוחות בישראל, השיקה מרכז לוגיסטי חדש (מרלו"ג) רחב היקף.
גודלו של המרלו"ג החדש הוא כ-12 אלף מטרים, זאת לעומת 3.5 אלף מטרים במרלו"ג הקודם, המרלו"ג בעל יכולות קליטה ואחסון של סחורה בהיקף שנע בין 8000-9000 משטחים.
המרלו"ג של חברת מעיין נציגויות פועל ביעילות רבה ובצמצום כוח אדם בזכות אמצעים טכנולוגים ועזרים נוספים. באמצעות המערכת המתקדמת ""WMS, חלק משמעותי מתהליך העבודה מנוהל באופן ממוחשב, משלב כניסת הסחורות ועד לשלב ההפצה. עובדי המרלו"ג משתמשים במלקט דיגיטלי ובאמצעות פקודות קוליות מנהלים את תהליך הליקוט באופן יעיל בהרבה בהשוואה לנעשה בעבר. בנוסף, רמפות ההעמסה שהוקמו במרלו"ג החדש מייעלות גם הן את תהליך העבודה בהיותן חוסכות את שלב פריקת המכולות ומאפשרות להן להיכנס ישירות למרלו"ג דרך שרוול ייעודי.
חברת מעיין נציגויות פועלת למעלה מ-30 שנה בתחום הסיטונאות, משווקת ומפיצה את מוצרי המתיקה המובילים והאהובים בישראל, כגון: מנטוס, סניידרס, לואקר, פררו, קינדר, טופיפי, הרשיז, מרס, אורביט, אוראו, מילקה, משקאות אנרגיה, אלכוהול ועוד.
המרכז הלוגיסטי החדש של חברת מעיין נציגויות ממוקם בבית שמש, מיקום אסטרטגי שמאפשר למוצרי החברה להגיע לכל אלפי הלקוחות שלה בארץ, מדן ועד אילת, משלל גווני המשק הישראלי, לרבות חנויות הנוחות בתחנות הדלק במהירות וביעילות.
גילי לוי, בעלי "מעיין נציגויות": "הקמת המרלו"ג החדש מהווה צעד טבעי לאור התעצמות פעילות מעיין נציגויות והביקוש ההולך וגובר. המרלו״ג החדש יאפשר לנו להמשיך לצמוח תוך שמירה על הסטנדרט המקצועי הגבוה ביותר, ולהביא את המותגים האהובים על הישראלים לכל עסק, גדול כקטן, בכל רחבי הארץ".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו