בדקנו: מצאנו קרם רטינול יעיל במחיר הגיוני - וחזרנו לספר

חדש על המדף | צילום: גטי אימג'ס

מיני - פן שעושה את העבודה, סדרת מוצרים של רופאת עור, בושם בניחוח פרובאנס ושמפו עם חלקיקי זהב • מדי שבוע יוצאים מוצרים חדשים לשוק, ואנחנו בודקים אותם ומספרים לכם מה חשבנו עליהם

להגן קליל

חברת ISDIN נחתה בישראל, והיא מציגה מגוון קרמי הגנה נוזליים לפנים, בהגנת SPF50. בין המוצרים תמצאו תחליבים בעלי גוון ובעלי צבע לבן, לתיקון גוון העור, לעיכוב סממני הגיל, לפעילות מים ולמניעת כתמי שמש. בינינו - מריחת כל קרם הגנה אמורה באופן כללי לעכב סימני גיל ולמנוע כתמי שמש, כך שאין פה באמת חידוש, אך המיוחד בקרמים שהם נוזליים וקלילים מאוד ולכן נמרחים ונספגים בקלות, ואף שהם מעט שומניים, כעבור דקה-שתיים העור חוזר למצבו המקורי. הם מעולים מתחת לאיפור, והתקבלו בצורה מצוינת על עור רגיש - רק בזהירות מסביב לעיניים.

מחיר: 125-100 שקלים

קרם הגנה נוזלי של Isdin, צילום: יח"צ חו"ל

הקרם שמבטיח - ומקיים

קרליין הפתיעה לטובה עם קרם לילה המכיל 2% רטינול וקרם יום המכיל 3% קולגן, המצטרפים לסדרת סקין בוסטר. קרם הלילה החדש עשיר למדי אך לא כבד מדי על העור, ויתאים למריחה כשעה לפני השינה. הנסיינית, בעלת עור רגיל וטיפה אדמומי, דיווחה על עקצוצים קלים ואפילו אדמומיות קלה בעור לאחר מריחה - מה שמוכיח שמדובר במוצר פעיל. במקרה כזה כדאי להפחית את המריחה לפעמיים בשבוע ולהעלות בהדרגה. קרם היום משלב קומפלקס פפטידים - מולקולות קטנות היכולות לחדור לעור (בניגוד לקולגן), ובעל הגנת SPF30 שמומלץ לשלבו עם קרם הגנה. הוא מרגיש נעים על העור ולחותי, אולם לא נרשם שינוי דרמטי בתחושת המיצוק בפנים. מדובר במוצרים כיפיים שמקיימים את מה שהם מבטיחים, ובמחיר נגיש.

מחיר: 69.90 שקלים ל-50 מ"ל

קרם לילה של קרליין, צילום: טל אזולאי

ריח של שדות

"פרובנס ביום בהיר", כך מכנים בל'אוקסיטן את הבושם החדש, Sauge Sclaree מסדרת HERBAE, המשלב בין אמבר, טימין ותפוז מר. התוצאה: ריח שמזכיר שדות ועשבים פרחוניים שמספקים ניחוח עמוק, מעט מפולפל, אך עם זאת עדין ולא מכביד על העור, כזה שיספק לך תחושה נקייה לאורך שעות ארוכות. הבושם מתאים למי שמחפשת משב מרענן, אלגנטי, שנע על הסקלה המתוחכמת שמצליחה לשלב בין מתיקות לחריפות המתאימה בדיוק לעונת הסתיו.

מחיר: 199 שקלים ל-50 מ"ל

הבושם Sauge Sclaree של ל'אוקסיטן, צילום: יח"צ חו"ל

משדרגים את הפנים

מותג הטיפוח הקוריאני SO.KO מתחדש באייס רול - גלגלת נירוסטה לאחסנה במקרר, המסייעת בצינון העור ובהמרצת הדם, במברשת עדינה דו-צדדית לניקוי פנים ולעיסוי העור ובמברשת סיליקון לניקוי השפתיים ולהסרת תאי עור מתים. הרולר הקפוא מכווץ מעט הנקבוביות ובעיקר מרענן. מברשת הפילינג לשפתיים מסייעת בקבלת עור רך יותר, והכי אהבנו את המברשת הדו-צדדית שמסייעת בניקוי האיפור ובהקצפה נעימה עם מעט סבון, בעוד צידה השני מאפשר מסאז' עדין. עם זאת, לאחר כמה שימושים הסיבים איבדו מעט מצורתם ונמתחו לצדדים.

מחיר: 39.90-9.90 שקלים

אייס רול של SO.KO, צילום: קית' גלסמן

מתנות קטנות

באמיקה החליטו ליישם את האמרה "דברים טובים מגיעים בחבילות קטנות", והשיקו מהדורה מוגבלת של מיני-פן עם מנוע של 1,200w. למכשיר שתי עוצמות, והוא מגיע עם דיפיוזר לטובת המתולתלות. הופתענו מאוד מהעוצמה - הוא לא נופל ממכשירים גדולים ומגושמים. ייבוש זריז לקח לנו 4-3 דקות לשיער באורך בינוני, וכשעשינו פן מושקע - הגענו במהירות לתוצאה הרצויה. השיער נותר חלק ונעים, בלי חשמל סטטי ובלי התחושה הקבועה של שיער שבור. המחיר אמנם גבוה, אבל שווה.

מחיר: 400 שקלים

מיני-פן של אמיקה,

מחסלים קמטים

המותג של ד"ר אירנה סנדלר משיק סדרת מוצרים קוסמטיים מתקדמים. נוסף על תכונות אנטי-אייג'ינג של מיצוק ומניעת קמטים, סדרת Legacy מותאמת במיוחד לשימור ולמקסום תוצאות של טיפולים קוסמטיים והזרקות. ניסינו במשך 30 יום שני מוצרים מתוך עשרת מוצרי הסדרה: Eye Cream - קרם עיניים למניעת וצמצום קמטוטים, ו-Lifting  Cream Gel - קרם ג'ל למיצוק העור ומניעת קמטוטים, והתוצאות משביעות רצון. הקרמים מצטיינים בתחושה מיידית של הזנה ולחות, נעימים ונספגים בקלות. קרם הג'ל מרשים יותר - המצח מרגיש צעיר ורענן יותר. בדקנו גם את הקרם להגנה מפני נזקי השמש, שמגיע עם גוון שאמור להתאים את עצמו לצבע העור, אבל עלינו התקבל ורוד וכהה מדי ולא התקבע בצורה טובה מספיק.

מחיר: קרם עיניים - 160 שקלים, קרם ג'ל - 190 שקלים, קרם הגנה - 249 שקלים

סדרת הקרמים של ד"ר אירנה סנדלר, צילום: דימה קרמינסקי

חדשות הצרכנות

צידנית רטרו ספרדית בעיצוב וינטג' של חברת POLAR BOX מגיעה עם רצועת עור במגוון צבעים. הצידנית בעלת פטנט הטכנולוגיה של איכות צפיפות חומר הבידוד פוליסטרין, המעניק בידוד של חום וקור. לצידנית שני גדלים בנפח של 12-20 ליטרים. מחיר: 269 שקלים לדגם L12 ו-449 שקלים לדגם L20.

צידנית POLAR BOX מבית יבואנית OIG, צילום: יח"צ

סדרת טיפוח חדשה למותג הרחצה "כיף": PEACH & MURMURU BUTTER עם
לחות מוגברת לשיקום והזנה, מועשרת בתמצית אפרסק וחמאת מורמורו, בניחוח אפרסקי נעים. הסדרה כוללת: שמפו, מרכך ותחליב רחצה. מוצרי הסדרה אינם מכילים פרבנים, ולא נוסו על בעלי חיים. מחיר: 12.90 שקלים לתכולת 700 מ"ל.

שמפו, מרכך וסבון כיף בריח אפרסק, צילום: טל אזולאי

ביוטיקייר מרחיבה את מחלקת ההיגיינה ומשיקה סדרת דאודורנטים חדשה. מוצרי הסדרה כוללים דאודורנטים במרקמים סטיק וג'ל לגבר/לאישה/יוניסקס:  FREE SKIN דאודורנט סטיק נושם לאישה או לגבר, ללא אלומיניום, 1ST CHOICE HERBAL SOLUTION דאודורנט סטיק יוניסקס, דאודורנט ג’ל נושם יוניסקס בעל מרקם שקוף וקליל ודאודורנט נושם לאישה FREE SKIN מחיר כל מוצר: 9.90 שקלים ליחידה. 

דאודורנטים ביוטיקייר, צילום: יח"צ

סדרה חדשה לטיפוח השיער מאת המותג Jan Moŕe שנוצר בהשראה צרפתית ומשלב טכנולוגיה ישראלית - סדרת מוצרי GOLD, הכוללת שמפו, מסכה ובושם ייחודי לשיער. מוצרי הסדרה מכילים חומצה היאלורונית, פורמולה חדשנית וייחודית ללא חומרים משמרים ופראבנים (מלחים), חומרי ריכוך ושיקום על בסיס חלבונים טבעיים וחלקיקי זהב מיקרוסקופים, אשר עוברים אל השיער בעת השימוש במוצר ומוסיפים לו זוהר ונצנוץ ייחודי. המוצרים אכן היו נעימים לשיער יבש שעבר החלקה, אולם לא ראינו בשיער נצנוצי זהב. טווח מחירים: 139 שקלים - 449 שקלים, להשיג באתר חברה.

סדרת שמפו, מסכה ובושם שיער של ז'אן מור, צילום: אורן גרון

 

 

NUXE יוצאים עם ניחוח חדש למוצר הדגל Huile Prodigieuse® Neroli, ניחוח נרולי, שמן יבש אורגני חדש, במרקם משיי עם נוסחה של 100% ממקור טבעי, המשפר את העור ומעניק לו מראה זוהר, טבעי ויפה. מכיל 100% שמנים בוטניים, ומגן על העור והשיער מפני השפעות חיצוניות. מצאנו שבלחיצה אחת ניתזת כמות מספקת למריחה על האזור המבוקש. השמן נספג בקלות ובמהירות, לא משאיר מראה ״שמנוני״ ולאחר זמן קצר מרכך את העור לשעות רבות. הספיגה המהירה על הפנים למשל מאפשרת להתאפר מיד אחרי ולא צריך לחכות. מחיר: 179 שקלים.

שמן נוקס בריח נרולי, צילום: יח"צ



 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר