בדקנו: האם זה הפתרון לילדים משועממים בחופש?

וגם: ארטיק פיסטוק חדש לשומרים על המשקל, קוניאק בשיתוף עם ליגת על, סרום מיוחד ללחות ובירה דלת קלוריות • מדי שבוע יוצאים מוצרים חדשים לשוק, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לספר לכם מה חשבנו עליהם • חדש על המדף עם מדור טרי מהניילונים: חדשות הצרכנות

חדש על המדף, צילום: גטי אימג'ס

מרססים ושומרים
מעבדות GIGI מביאות לצרכן הישראלי תרסיס להגנה מהשמש עם 50 SPF שמצטרף לסדרת Sun Care. לדברי החברה הוא מכיל קומפלקס חומרים פעילים שיוצרים מערך הגנה המגן על העור מהזדקנות ומפגיעה בגרעין התא, ומתאים גם לעור רגיש. התרסיס מגיע במכל שהפתח בראשו נסגר בסיבוב, והוא נוח מאוד לשימוש. לנוזל המותז יש ריח אלכוהולי חזק מאוד שמתנדף לאחר זמן, אבל יכול ליצור מעט רגישות בעיניים כאשר מותז על הפנים. הוא שמנוני מעט, אולם אינו מותיר סימנים לבנים על העור.
מחיר: 169 שקלים ל־100 מ"ל

ספריי הגנה ג'יג'י, צילום: ג'וליה דרגצ'בה

לא משעמם בחופשה
במציאות של עודף גירויים, חום קשה מנשוא וחוסר סבלנות בלתי נמנע, "דף 1 ליום" הוא פתרון כיפי וראוי עבור ילדים בחופש הגדול. 356 דפים בתלישה קלה, כשבכל דף מצוי אתגר, מתכון, פתגם שאפשר "לגזור ולשמור", דפי צביעה, טריוויה, חידות היגיון, ועוד. ההפעלות מאפשרות לילדים לפתח את התאים האפורים בלי להעמיס במטלות. הדפים מחולקים לפי 12 חודשים ובנויים על אלמנט ההפתעה, אך מובן שאפשר "לחסל" כמה דפים ביום אחד. פיתוח, כתיבה ועיצוב: טלי הרדאבל ואירית חוסחאלק, "חלבלוב".
מחיר: 70 שקלים

דף אחד ליום, צילום: יח"צ

כמים לפנים
דרמלוג'יקה יוצאת עם סרום ומיסט חדשים להשבת לחות לעור, מבוססי חומצה היאלורונית. תכשירי הלחות נועדים למניעת אידוי הלחות במהלך היום ולשמירה על מחסום ההגנה של העור, ולדברי החברה מספקים לחות ליותר מ־10 שעות. המיסט בריח עדין של פרחים (בחברה טוענים שלא הוסיפו בישום למוצרים והריח הוא מהרכיבים הטבעיים) וניתן להתזה ישירות על הפנים. התנסינו כמה שבועות במוצרים, והרגשנו שלמרות החום הכבד בחוץ ושכבות האיפור שעלינו - העור לא התייבש, נותר רווי ונעים וקיבל באהבה כל מה שמרחנו מעליו. מושלם לקיץ.
מחיר המיסט: 219 שקלים ל־150 מ"ל
מחיר הסרום: 304 שקלים ל־30 מ"ל

מיסט וסרום דרמלוג'יקה, צילום: יח"צ

פסטיבל האוד
גם הפעם מותג הבישום טום פורד לא מאכזב, ומוציא גרסת פרפיום משודרגת לבושם Costa Azzurra בסדרת Signature, כאשר הקודם הגיע כאו דה־פרפיום ופחות חזק. הריח מתאים לאלה שאוהבים ניחוחות עמוקים יותר, עם בולטות של אוד בשילוב קל של הדרים. הבושם כולל תמצית עץ אלון, ארז וברוש, עם ניחוחות לימון איטלקי ומנדרינה, והוא מתאים גם לשעות היום וגם לאירועי ערב. הניחוח שלו נשאר שעות ארוכות ומתאים בהגדרה גם לגברים וגם לנשים - למרות שהוא מריח בכיוון גברי יותר, עצי ומחוספס.
מחיר: 570 שקלים ל־50 מ"ל

בושם אזורה טום פורד, צילום: יח"צ חו"ל

ליגה של משקה
לא חייבים להיות גרופיז של ה־NBA כדי להעריך את הטעם של מותג הקוניאק Hennessy, בשיתוף פעולה ראשון עם הליגה הטובה בעולם. מלבד בקבוק עם אריזה מיוחדת שעושה חשק ללגום גם למי שמעולם לא החזיק כדורסל בידו, המשקה עצמו טעים במידה מספקת ומאופיין בטעם עשיר ועוצמתי. כל האפשרויות טעימות: נקי, על קרח או בערבובים וקוקטיילים. רק לא להפריז, כי בכל זאת מדובר ב־40 אחוזי אלכוהול. לא כשר.
מחיר: 160-140 שקלים לבקבוק

קוניאק הנסי, צילום: יח"צ

בלי רגשות אשמה
חברת איטליאנו אחזקות משיקה בישראל את Skinny Beer Lager. כמשתמע משמה היא בירה דלה בקלוריות - כשליש פחות מבירת לאגר רגילה, ומיוצרת בתהליך ייצור מיוחד שמדלל את הסוכרים שבה, והיא גם דלה באלכוהול - 4% בלבד. סקיני ביר לאגר משקפת למעשה את אורח החיים הבריא שרבים מאמצים ברחבי העולם ואין ספק שיש לה ביקוש, אבל במבחן הטעם הביקורות מעורבות. שלושה אנשים ניסו - אחד אהב מאוד, שני לא אהב בכלל, והשלישי - באמצע.
מחיר: 11.90-8.90 שקלים לבקבוק 330 מ"ל

בירה סקיני לאגר, צילום: יח"צ

מרגיעים את העור
ג'ייד מרחיבה את סדרת הטיפוח הייחודית CB2 BOTANIC המבוססת על שמן זרעי קנאביס להרגעה, הפגת מתחים, לחות ושיקום עור הפנים. לסדרה התווספו קרם לילה וקרם עיניים, ואנחנו בדקנו אותם. ריחו של קרם הפנים כבד ומעט זקן, והוא נותר מבריק לאחר המריחה. לאחר שימוש של כחודש לא נרשם שינוי דרמטי, מלבד עור שמעט חלק יותר למגע. קרם העיניים מוצלח יותר וחסר ריח – הוא נמרח בקלות ונעים על העור, נספג במהירות ומשאיר את האזור שמתחת לעיניים רענן. הוא אמנם לא מפחית קמטוטים, אבל לא באמת ציפינו לכך מקרם עיניים.
מחיר קרם פנים:  159.00 שקלים
מחיר קרם עיניים: 129.00 שקלים

טיפוח ג'ייד, צילום: יח"צ

חדשות הצרכנות

הארטיק של פיסטוק

אוהבים את טרנד האוכל בטעם פיסטוק? עכשיו מצטרף אליו שלגון מופחת קלוריות: גלידת שטראוס מבית יוניליוור משיקה טעם חדש שמצטרף ל-Goodiz: פיסטוק ושוקולד. מדובר בשלגון שמנת בטעם פיסטוק עם ריפל בטעם שוקולד מריר וציפוי חלקי של שוקולד חלב, המכיל 85 קלוריות ליחידה, והוא יימכר במאגדת המכילה 5 יחידות. השלגונים נטעמו והתקבלו בהתלהבות רבה אצל הנסיינים שאהבו את הטעם והשילוב המצוין עם השוקולד. טווח המחירים: 14.93-32.90 שקלים למארז.

שלגון פיסטוק גודיז, צילום: סטודיו: 0304

הגלידה הכי מיוחדת

שתי גלידות חדשות ומסקרנות מושקות לתוך הקיץ מאת קרמיסימו: בטעמי "חד קרן" - גלידה בשלושת צבעי חד קרן ובטעמי תות, בננה ווניל, ו"החלב של הקורנפלקס" - מעדן קפוא בטעם חלבי מתקתק בתוספת שבבי שוקולד חלב ופתיתי תירס מצופים שוקולד חלב. הטועמים טענו שגלידת ה"חד קרן" יפה וצבעונית אולם מזכירה טעם של פונץ' בננה, בעוד שגלידת "החלב של הקורנפלקס" דומה בטעמה לווניל עוגיות, ופחות משכנעת כחלב של הקורנפלקס. טווח המחירים: 9.90-29.90 שקלים.

גלידת החלב של הקורנפלקס, צילום: סטודיו: 0304
גלידת חד קרן, צילום: סטודיו: 0304

במיוחד לנשים

מותג סכיני גילוח חדש בשם אינטואישן מבית שיק מיועד לנשים ולנערות, בניגוד למותג הגילוח של הגברים, שיישאר תחת "שיק". בסדרה מוצעים סכיני גילוח רב פעמיים וחד פעמיים, ולדברי החברה המוצרים מעוצבים בהתאמה למבנה הגוף הנשי לצורך הסרת שיער מהפנים והגוף בצורה הנוחה ביותר. טווח המחירים: 13.90 שקלים עד 79.90 שקלים.

אינטואישן סכיני גילוח, צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר