תקלה בהזמנת מוניות באפליקציית Gett

נוסעים מדווחים שהחל מהשעה 09:20 לא ניתן להזמין מוניות • נוסעת ששוחחה עם "ישראל היום" התלוננה על המקרה: "הבטיחו שזה יטופל תוך זמן קצר והתקלה הזו נמשכת יותר משעה" • מ-Gett נמסר: "פועלים במרץ כדי לפתור את התקלה בהקדם"

נוסעים מדווחים הבוקר (רביעי) על כך שהחל מהשעה 09:20, לא ניתן להזמין מוניות באמצעות שימוש באפליקציית Gett, וזאת בשל תקלה בהתחברות ובשימוש ביישומון.

נוסעת אשר ניסתה להזמין מונית באמצעות האפליקציה אמרה ל"ישראל היום" :זה לא הגיוני שלא רק שנפלו המערכות, אין גם מענה בשירות הלקוחות. הבטיחו שזה יטופל תוך זמן קצר והתקלה הזו נמשכת יותר משעה. הסתמכתי על שירות המוניות וכעת זה שיבש לי את שגרת היום".

מ-Gett נמסר בתגובה לאירוע כי "ברגעים אלה קיימת תקלה בהתחברות ובשימוש באפליקציה. אנו פועלים במלוא המרץ כדי לפתור אותה בהקדם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר