הדיוטי פרי בנתב"ג. צילום: איציק בירן

טקילה TEKIO נוחתת בדיוטי פרי – חוויית פרימיום ממקסיקו

מותג הטקילה TEKIO מושק לראשונה בישראל בג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי • בקבוקי עבודת יד ממקסיקו במחיר גבוה מממוצע שוק הטקילה

שוק האלכוהול הישראלי מתחדש עם הגעתו של מותג טקילה חדש ומסקרן, TEKIO – מותג פרימיום ממקסיקו המציע חוויית שתייה שונה, מעודנת ואיכותית מהמקובל. המשקה הבינלאומי, אשר ישווק לראשונה בג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי, מיוצר בחוות אגבה באזור חליסקו – מולדת הטקילה האותנטית – ומביא איתו את רוח המסורת המקסיקנית לצד גישה מודרנית של איכות ודיוק.

ההשקה המקומית מתקיימת בתקופה שבה ניתן לזהות שינוי מובהק בתרבות השתייה בישראל. יותר ויותר צרכנים נמשכים לעולם של טקילות משובחות ומגלים את הצד המעודן והאלגנטי של המשקה המקסיקני – כזה שמתאים גם ללגימה נקייה בכוס וגם לצ’ייסר איכותי.

מותג הטקילה TEKIO,

המשקאות של TEKIO עוברים תהליך התבגרות בחביות עץ אלון, כאשר כל שלב בתהליך הייצור נעשה בקפידה רבה. הגישה של המותג היא שטקילה אמיתית היא יותר ממשקה אלכוהולי – היא חוויה שלמה של טעמים, תרבות ודיוק. כל בקבוק נתפס כיצירה ייחודית שנוצרה מתוך תשוקה, מחויבות לאיכות ושאיפה למצוינות.

כל בקבוק מעוצב ומיוצר בעבודת יד, מה שהופך אותו ליצירת אמנות ייחודית המשלבת מסורת מקסיקנית עם עיצוב מודרני ומשובח.

‏TEKIO היא מותג פרימיום יוקרתי לרגעים מיוחדים ולאלו שמעריכים משקאות איכותיים. היא מזמינה ללגימה נקייה ומדויקת בכוס, עם התענגות על הטעמים המורכבים שנוצרו בחביות עץ האלון. הליין כולל את TEKIO Añejo עם טעמים עשירים ומאוזנים של אגבה ועץ, ואת TEKIO Extra Añejo – גרסה יוקרתית יותר עם ניחוחות מורכבים של אגבה מבושלת ועץ קלוי. המשקה מתאים להגשה בטמפרטורת החדר או עם קרח.

אבי לוי, מבעלי TEKIO, אמר: ״TEKIO היא טקילה איכותית שמכבדת את המסורת המקסיקנית ומציעה טעמים אותנטיים. אנחנו שמחים שהישראלים יוכלו עכשיו לגלות את המשקה בעצמם, ליהנות מכל לגימה ולהרגיש את ההקפדה וההשקעה שהושקעה בכל בקבוק״.

ההשקה הרשמית בישראל תתקיים בדיוטי פרי ב-21 באוקטובר 2025. באירוע ינוגן מוזיקה ברוח המותג, ויופיע פרזנטור המותג ונגן הבוזוקי שגיא זהבי.

שני ענבר קריטי, סמנכ”לית שיווק ג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי, הוסיפה: ״בעשור האחרון אנו עדים לחזרת הטקילה אל רשימת משקאות האלכוהול המועדפים ביותר על הישראלים, כחלק ממגמה עולמית. בימים אלו אנו משיקים, לראשונה בישראל, את מותג הפרימיום TEKIO – מותג בוטיק איכותי המצטרף למותגי האולטרה פרימיום של טקילה בדיוטי פרי. ההשקה החדשה היא חלק מאסטרטגיית המותג להעניק ללקוחותינו חוויות חדשות, מותגים ייחודיים ואיכותיים, ולהנגיש אותם לטרנדים ולעולמות משקאות בינלאומיים.”

ניתן להשיג את TEKIO בג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי, ובהמשך גם בחנויות אלכוהול נבחרות.

מחיר: 825–1500 ₪

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...