סניף פרטנר (ארכיון). צילום: ללא

התחרות בתחום הסיבים נמשכת: פרטנר תצא בקמפיין חדש

קמפיין חדש של קבוצת פרטנר יושק בקרוב והוא יכלול בנוסף לפרזנטור הקבוע של החברה עוד שלושה כוכבנים חדשים

התחרות בתחום הסיבים האופטיים נמשכת. קבוצת התקשורת פרטנר משיקה הערב קמפיין חדש ל"דיירקט פייבר" – אינטרנט הסיבים האופטיים של החברה.
 
בקמפיין ייקחו חלק כוכבים נוספים לפרזנטור הקבוע של החברה - סטטיק. מי שייקח חלק בקמפיין יהיו: אגם בוחבוט, סטפן לגר ושחר סאול.
 
את הקמפיין מלווה ביצוע מחודש של הרביעייה ל"שיר השכונה" האייקוני, מאת היוצרים חיים חפר וסשה ארגוב. הקמפיין יתמקד באינטרנט הסיבים האופטיים של פרטנר, תחת המיתוג 'Partner Direct Fiber' – סיב המחובר ישירות לשרתים של ענקיות האינטרנט בעולם, ביניהן Google, Facbook, Netflix ועוד, היושבים בחוות השרתים של פרטנר בישראל.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...