בזק חותמת היום (שלישי) על עסקה במסגרתה היא תחבר גורם כלכלי משמעותי בישראל לרשת הסיבים שלה. העסקה נחתמה למשך 5 שנים והיא בעלות כספים של כמה מיליונים בודדים שקלים, עסקה שנחשבת לגדולה במונחי תקשורת סיבים.
במסגרת העסקה, בזק תספק לכללית פתרון תקשורת מבוסס ענן - VCLOUD לעסקים לתמיכה במערך ה-Call Center של הקופה. מדובר בשדרוג משמעותי של השירות, הכולל מעבר מגיבוי פיזי ותמיכה של צדדים שלישיים לפתרון אחוד ואמין הנתמך באופן מלא על ידי בזק.
הרחבת ההתקשרות מתווספת לחוזה משמעותי עליו חתמו שתי החברות בשנה שעברה, גם הוא לתקופה של חמש שנים, במסגרתו מספקת בזק שירותי תקשורת רחבי היקף בכלל אתרי הקופה ברחבי הארץ.
דניאל שמעוני, סמנכ"ל החטיבה העסקית בבזק: "פתרון הVcloud- שיישמנו בכללית מאגד בתוכו טכנולוגיות מתקדמות לניהול מוקדים, שרתים וגיבוי בענן, שליטה ובקרה, הכל תחת קורת גג אחת באופן שמעניק ללקוח שקט תפעולי ומקסימום זמינות.
"הרחבת שיתוף הפעולה עם קופ"ח כללית היא הוכחה נוספת לאמון שהיא נותנת במקצועיות וביכולות של בזק להוביל פרויקטים קריטיים ברמת שירות גבוהה ביותר".
אבי עטיה, סמנכ"ל מערכות מידע ודיגיטל בכללית: "כחלק מתוכנית אסטרטגית לשיפור הרציפות התפקודית של קבוצת כללית עברנו לפיתרון תקשורת מבוסס ענן לתמיכה במענה call center ללקוחות כללית. המענה ללקוחותינו מאפשר גמישות, עצמאות ושרידות תוך הקפדה על אבטחת מידע והגנת פרטיות המטופל".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
