Profitzon, חברת ניהול מותגים ישראלית-אמריקאית הפועלת בזירת האי-קומרס, רכשה לאחרונה רכשה לאחרונה זכויות בלעדיות במותגי אמזון מקבוצת ציפורה בכ-3 מיליון ש׳׳ח.
המותג ייכנס לפורטפוליו הקיים של החברה, הכולל עשרות מותגים בארה״ב, ויופעל באמצעות התשתית התפעולית והשיווקית של החברה.
קבוצת ציפורה, קרן השקעות פרטית המתמחה במותגים בתחומי הננו-טכנולוגיה והחדשנות הצרכנית, כוללת בין השאר את המותגים Nano Clear, Nano Foam, ChampsMMA, SimpleC ו־Nano Jewels. הקבוצה מנוהלת על ידי תומר בכר, שגיא מור והאחים לבית משפחת ישראל, ופועלת בגישה Hands-on – מפיתוח מוצר ועד שיווק דיגיטלי ויראלי שמגיע לחשיפה עולמית רחבה.
ב־Profitzon מדגישים כי מדובר בצעד אסטרטגי כחלק מהתבססות ארוכת טווח בשוק האמריקאי. לחברה מערך של יותר מ־50 עובדים – כולל מומחי אמזון, אנשי פרסום דיגיטלי, אנליסטים, אנשי לוגיסטיקה ושירות – שיפעילו את המותג במטרה להגדיל את נפח הפעילות, לשפר ביצועים ולבסס נוכחות בשוק.
נמרוד אל על, מנכ"ל Profitzon: "אנחנו מזהים מותגים עם פוטנציאל אמיתי ומביאים להם את התשתית המקצועית להתרחבות. המטרה שלנו כעת היא להגדיל את המכירות של המותג באמזון, להרחיב את הפעילות גם לפלטפורמות נוספות, ולבחון רכישה של מותגים נוספים מקבוצת ציפורה. במקביל, אנחנו עובדים על פיתוח מותגים חדשים וסגירת עסקאות נוספות בשוק הצפון אמריקאי."
החברה מציינת כי היא רואה ביקוש גובר מצד בעלי מותגים שמעדיפים להתמקד בפיתוח וחדשנות – ומוכנים להעביר את המושכות לניהול מלא בידי גוף מקצועי. בניגוד למודלים ספקולטיביים של אגגרטורים, Profitzon פועלת לפי עקרונות של ניהול פעיל ואסטרטגי, תוך מיקוד בלקוחות אמיתיים, בנתוני אמת ובשירות עקבי.
מקבוצת ציפורה נמסר כי העסקה תאפשר לה להתמקד בפיתוח מותגים חדשים ויוזמות חדשנות נוספות, במקביל להמשך שיתוף הפעולה עם Profitzon בעסקאות עתידיות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
