אחד האתגרים המשמעותיים בזמן מלחמה הוא השירות לאוכלוסייה המבוגרת ואוכלוסיית לקויי השמיעה והחרשים. חברת התקשורת פרטנר החליטה לתעדף את השירות לאוכלוסיות האלה והיא תתגבר את השירות עבורם.
למעשה פרטנר מתגברת את מוקד הגיל השלישי שמיועד ללקוחותיה בני ה-65 כך שיתאפשר תיעדוף ומתן שירות מהיר מקצה לקצה, עם שירות טכנאי מהיום להיום במידת הצורך. המענה יינתן בנושאי סלולר, אינטרנט, וטלוויזיה ב-054* וזאת לאור המצב הבטחוני.
פרטנר הפעילה מחדש את קבוצת "כח המתנדבים של פרטנר", קבוצה אשר הוקמה בזמן מלחמת "חרבות ברזל" ומונה כ-500 מתנדבים, עובדי ועובדות החברה, המהווים כתובת לצרכים שעולים מהשטח. המתנדבים מספקים מענה אישי עבור כלל הלקוחות כמו גם עבור הלקוחות המבוגרים אליהם הם מגיעים לסיוע עד הבית.
בנוסף, שירות הלקוחות של פרטנר עבור קהילת החירשים וכבדי השמיעה הורחב למענה 24/7. השירות ניתן באמצעות אפליקציה ייחודית המגשרת בין קהילת החירשים לנותני השירות ומאפשרת להם ליצור קשר עם מתורגמן בשיחת ווידאו בזמן אמת אל מוקדי שירות הלקוחות של פרטנר, שיודעים לזהות את השיחה הנכנסת ממוקד Sign now ומספקים מענה מהיר בזמן אמת.

