כרטיסי אשראי (אילוסטרציה). צילום: עמי שומן

התחרות על ההלוואות הצרכניות: ישראכרט תספק ייעוץ ללקוחות כל חברות האשראי

חברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל תקים מוקד שייעץ ללקוחות כל חברות כרטיסי האשראי על הלוואות חוץ בנקאיות שקיבלו • הנחת העבודה היא שהלקוחות לא תמיד מבינים עד הסוף את משמעות ההלוואה החוץ בנקאית וזקוקים לייעוץ בהבנה של החוזים והאותיות הקטנות בהם

נושא ההלוואות הצרכניות הוא נושא שמדיר שינה מעיני כל. מחד מדובר בהלוואות שקל לקבל אותן אבל יש להן משמעויות לא פחות מדרמטיות על המצב הכלכלי של משק הבית שזקוק להן. התחרות בתחום היא משמעותית ולכן נוצר הצורך להבין טוב יותר את המשמעות של ההלוואה, התנאים שלה וכן הלאה.

חברת כרטיסי האשרי הגדולה בישראל, ישראכרט הקימה מוקד מיוחד שמספק ייעוץ ללקוחות כל חברות כרטיסי האשראי ובמסגרת הייעוץ הזה (מעבר לניסיון של ישראכרט להעמיד את ההלוואות בעצמה) היא תספק ייעוץ והכוונה על הסעיפים הקטנים בהסכמים האלה ותנסה לתת את ההסברים על המשמעות שלהם.

המוקד החדש מהווה פלטפורמה המאפשרת לצרכנים המעוניינים לקבל אשראי לקבל מענה מקיף ממומחי הלוואות. צוות המוקד החדש יסייע ללקוחות לבחון את האפשרויות השונות, להבין את תנאי ההלוואות ולהתלבט יחד איתם על מנת לוודא שהם מקבלים את ההחלטה הנכונה ביותר בהתאם לצרכים הפיננסיים שלהם.

כדי להבטיח שירות אופטימלי, נציגי המוקד של ישראכרט עברו הכשרה ייעודית ומעמיקה. במסגרתה, נבחרו הנציגים המקצועיים ביותר, תוך שהם מצוידים בכלים כדי להעניק מענה מקיף.

 עמית שגיא, סמנכ"ל דאטה דיגיטל ושיווק: "ממחקרים שערכנו עולה כי תחום ההלוואות נתפס כבלתי שקוף ומעורר שאלות רבות בקרב הלקוחות – בעיקר סביב מונחים כלכליים והתאמה אישית של ההלוואה לצרכים וליכולת ההחזר.

"מוקד ההלוואות החדש של ישראכרט "רגע לפני" הוקם בדיוק לשם כך – כדי לספק ללקוחות מידע ברור, ליווי מותאם אישית ובחירה מושכלת. כגוף אשראי חוץ-בנקאי מוביל, אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת השירותים הפיננסיים לציבור הרחב. המוקד פתוח לכולם – גם למי שאינם לקוחות ישראכרט – וכולל גם פלטפורמת מידע רחבה ועדכנית".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...