עוד מכה לכיס: תנובה מעלה מחירים בשורה ארוכה של מוצרים

לאחר טרה ובעקבות עליית מחירי המוצרים המפוקחים ב 1 במאי, גם תנובה מעלה את מחירי מוצרי החלב הלא מפוקחים • בעוד כשבועיים יעודכנו ללקוחות תנובה מחירי מוצרי החלב הלא מפוקחים ומוצרי סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף וטירת צבי

משאית תנובה. צילום: יוסי זליגר

גל עליות המחירים לא עוצר: חברת תנובה הודיעה היום (רביעי) ללקוחותיה בשוק הקמעונאי והמוסדי, כי בהמשך להודעה שפרסמה המדינה מכוח צו הפיקוח על המחירים בחודש שעבר אשר נכנסה לתוקף היום, יעודכנו מחירי מוצרי החלב המפוקחים של תנובה בשיעור של 4.48%. המחיר החדש יכנס לתוקף החל ממחר.  מתנובה נמסר: "כל המחירים לצרכן נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם, וללא התערבות תנובה״.

תנובה מעלה מחירים, צילום: ללא

החל ממחר מחירי מוצרי החלב הלא מפוקחים של תנובה יעודכן בשיעור ממוצע של כ-3.5%. מחירון מוצרי 'סנפרוסט' יעודכן בשיעור ממוצע של כ-4.5%. מחירון מוצרי 'מעדנות' יעודכן בשיעור ממוצע של כ-4.2%. מחירון מוצרי 'מאמא עוף' יעודכן בשיעור ממוצע של כ-9.8% ומחירון מוצרי 'טירת צבי' יעודכן בשיעור ממוצע של כ-9.6%.

מתנובה נמסר : ״תנובה סופגת מזה תקופה, וביתר שאת מאז תחילת המלחמה, את עליות התשומות ובהן חומרי הגלם. למרות הגידול המשמעותי בהוצאות, החברה עשתה כל מאמץ על מנת לעדכן את המחירים באופן מידתי.
כל המחירים לצרכן נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם, וללא התערבות תנובה״. החברה הודיעה היום ללקוחותיה בשוק הקמעונאי והמוסדי
על עדכון מחירי מוצרי החלב המפוקחים של תנובה וכן על עדכון מחירי מוצרי החלב הלא מפוקחים וכן גם את מותגי המזון של תנובה.

מפעל תנובה, צילום: ללא

ארגון לובי 99 מגיב על עליית המחירים שהודיעה עליה חברת תנובה: "תנובה, מגה מונופול דורסני המנצל את הריכוזיות בשוק המזון לחגיגה על גבו של הצרכן הישראלי, מצטרפת לשורה ארוכה של חברות שמנצלות את העדר הקשב הציבורי עקב המלחמה ומודיעה על עליית מחירים".

כך למשל שעועית , אפונה , תירס של סנפרוסט יתייקרו ב 15%, בורקס מעדנות ב 10%, בצק עלים מעדנות ב 6%, בצק פילו מעדנות ב 9%, שניצל אמיתי מאמא עוף ב - 9.8% ושניצל כוכבים מאמא עוף ב 9.8%.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר