אלביט: "הצמיחה המואצת בהכנסות משקפת את היישום המוצלח של ההתאמה התפעולית שביצענו"

אלביט מערכות מדווחת על תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2023 - ההכנסות הסתכמו בשישה מיליארד דולר ברבעון האחרון

אלביט מערכות. צילום: יהושע יוסף

אלביט מערכות מדווחת על תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2023. סך הכל נצטברו הזמנות בסך של 17.8 מיליארד דולר; ההכנסות הסתכמו ב- 6.0 מיליארד דולר ברבעון האחרון 2023.

הרווח הנקי לפי כללי חשבונאות אמריקאים מקובלים הסתכמה ב 215 מיליון דולר. הרווח הנקי  המתואם למניה - 6.70 דולר; הרווח הנקי למניה לפי כללי החשבונאות האמריקאים  4.82 דולר-.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות ציין: "אלביט מערכות מחויבת לתמוך בביקוש המוגבר של משרד הביטחון הישראלי כמו גם לעמוד בהתחייבויות שלנו ללקוחותינו בעולם.

בצלאל (בוצי) מכליס,

הגידול המשמעותי בצבר ההזמנות בשנת 2023 מדגיש את הרלוונטיות של פורטפוליו המוצרים המתקדמים טכנולוגית והמוכחים מבצעית, שמספקים יתרון תחרותי ללקוחותינו ברחבי העולם.

הצמיחה המואצת בהכנסות משקפת את היישום המוצלח של ההתאמה התפעולית שביצענו, אשר בזכותה עלתה היכולת שלנו לממש את צבר הזמנות הגדל להכנסות. בשנת 2023, המשכנו במאמצינו למקד את הפורטפוליו שלנו בשווקים הרלוונטיים ביותר.

אני רוצה להביע את הערכתי לעובדים שלנו שמפגינים חוסן משמעותי בזמנים מאתגרים. בהסתכלות על הצמיחה של אלביט מערכות והיכולת שלנו להתמודד עם אתגרים מרובים, בהם גם העימות הנוכחי, אני בטוח ביכולת של אלביט למצות את הפוטנציאל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר