לאחר שעות ארוכות: הקו האדום של הרכבת הקלה חזר לפעילות מלאה

תקלת חשמל מנעה את הפעלת הרכבת הקלה • לאחר שעות של השבתה נפתרה התקלה • מחברת תבל שמפעילה את הקו נמסר: "מדובר במערכות חדשות ומורכבות המציבות אתגרים חדשים איתם יש להתמודד - תב"ל תבצע תחקיר כולל, על מנת שארוע כזה לא יחזור"

הקו האדום של הרכבת הקלה. צילום: יוסי זליגר

פחות משבועיים להשקתה, הרכבת הקלה הושבתה הבוקר (רביעי). רק לאחר שעות ארוכות של השבתה, בהן נאלצו הנוסעים לחפש דרכי הגעה חלופיות, הרכבת שבה לפעילות מלאה לאורך כל תחנות הקו.

הקו האדום של הרכבת הקלה החל לפעול // צילום: משה בן שמחון

בחברת דנקל הודיעו הבוקר כי "עקב תקלת חשמל מתמשכת ברכבת הקלה, הבוקר לא יתקיים שירות רכבות. יובהר כי אנו פועלים במרץ לתיקון התקלה וממליצים להיעזר באמצעי תחבורה חלופיים".

מחברת תבל מפעילת הקו האדום של הרכבת הקלה נמסר: "עקב תקלה במערכת האיתות בקו האדום של הדנקל, זמנית, לא יינתן שירות רכבות לנוסעים. אנו מתנצלים ופועלים במרץ להחזרת הרכבת לפעולה מלאה בהקדם. הנוסעים מתבקשים לעקוב אחר הפרסומים, באתר ובאפליקציה".

כאמור, הצפי הראשוני של החברות שמפעילות את הקו האדום היה שהרכבת תשוב לפעילות רק מחר, אך בסופו של דבר התקלה טופלה כבר היום.

לאחר פתרון התקלה מסרו מחברת תבל: "שירות הרכבת הקלה חזר לפעול לאורך כל התוואי. עקב תקלה ברשת החשמל, אתמול בערב, נגרמה תקלה במערכת האיתות האמונה על נסיעת הרכבות. מאז הלילה עבדו צוותים בארץ ובחול להתגבר על האירוע וכעת חוזר השירות לפעולה מלאה. יחד עם זאת יש לזכור כי מדובר במערכות חדשות ומורכבות המציבות אתגרים חדשים איתם יש להתמודד.


תב"ל תבצע תחקיר כולל, על מנת שארוע כזה לא יחזור והלקחים ילמדו. תבל מצרה על חוסר הנוחות ומזמינה את הנוסעים לנסוע בדנקל״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר