בית הדין לעבודה בבאר שבע הכיר באירוע מוחי שבו לקתה מנהלת HR צעירה בתקופת הקורונה, שנגרם מכך שנכשלה בארגון הרמת כוסית וירטואלית, לאחר שחלק מהעובדים לא קיבלו לביתם בקבוק יין לכבוד הטקס. כמו כן, היא ננזפה על ידי סמנכ"ל החברה על כך שטרם פתחה "משתמש" לעובדת חדשה שגויסה לעבודה.
הערעור הוגש לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, לאחר שהביטוח הלאומי סירב להכיר בקשר הסיבתי שבין האירוע המוחי לבין שני האירועים בעבודה. העובדת יוצגה על ידי עו"ד אלישר פיינגריש, ממשרד מרקמן, טומשין ושות'.
מהערעור עולה כי מנהלת ה־HR, שעבדה בחברה בתעשיית המזון, יזמה בתקופת הקורונה הרמת כוסית וירטואלית לקראת פסח. הרעיון היה כי כל עובדי החברה יקבלו לביתם בקבוק יין ממותג, וירימו כוסית במפגש זום.
ביום הרמת הכוסית התברר כי בשל טעויות בכתובות העובדים, רבים מהם לא קיבלו את בקבוק היין עד למועד הרמת הכוסית, והמנהלת חשה כי נכשלה במשימתה והסיקה כי ההנהלה מאוכזבת ממנה.
תחושתה התחזקה כשיומיים אחר כך קיבלה הודעה מסמנכ"ל הכספים של החברה, שביקש לדעת מדוע טרם נפתח ממשתמש לעובדת חדשה, שהיתה צריכה להתחיל לעבוד כ־10 ימים לאחר מכן.
בעקבות בקשתו, מנהלת ה־HR הרגישה כי סמנכ"ל הכספים פונה אליה לאחר כישלונה באירוע הרמת הכוסית, וכי מעמדה בחברה מתערער.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו