פרו-בונו דיי: היום שמחזק את העמותות בישראל

מיזם התנדבותי דיגיטלי, שנועד להעצים את העמותות בישראל באמצעות מיטב מומחי הדיגיטל, חוגג חמש שנים ומשיק מערכת "שידוכים" מבוססת אוטומציה

מיזם התנדבותי שנועד לחזק דיגיטלית את העמותות בישראל. צילום: ללא

מיזם התנדבותי דיגיטלי, שנועד להעצים את העמותות בישראל באמצעות מיטב מומחי הדיגיטל, חוגג חצי עשור ומשיק מערכת ״שידוכים״ מבוססת אוטומציה.

ה-PRO-BONO DAY, מיזם התנדבותי שנועד לחזק דיגיטלית את העמותות בישראל שמחזיקות את החברה הישראלית כל השנה, חוגג חצי עשור.

באירוע הווירטואלי שיתקיים ב-15.6 ייקחו חלק עשרות עמותות שישודכו ל-30 ממומחי הדיגיטל המובילים בישראל לפגישות ייעוץ 1:1 במגוון תחומי דיגיטל כגון: מימון המונים, בינה מלאכותית, רשתות חברתיות, פודקאסטים, אוטומציה, ניהול קהילות ועוד - והכל, חינם.

המיזם נולד לפני 5 שנים כמשאלה של איתי צמיר, אסטרטג דיגיטל ובעל חברת ייעוץ והרצאות, להעניק בחזרה יום אחד בשנה, בתחום ההתמחות שלו (אסטרטגיה ושיווק דיגיטלי) לעמותות שמחזיקות את החברה שלנו כל השנה.

מיזם התנדבותי דיגיטלי, צילום: ללא

זה התחיל במשרדי החברה עם חמש עמותות, ומשנה לשנה הלך ותפח עד שהפך לאירוע שנתי בו לקחו כבר חלק קרוב למאתיים עמותות, למעלה מ- 80 מומחי דיגיטל בתחומים שונים ומאות שעות ייעוץ נתרמו. השנה ייערך האירוע בזום, מה שיאפשר לראשונה גם לעמותות מחו״ל לקחת חלק.   

לרגל חגיגות חצי עשור הושקה מערכת מבוססת אוטומציה שתבצע את ה״שידוכים״ בין העמותות למומחים - ה-Pro-Bono Match.

המערכת פותחה גם היא בהתנדבות, בשיתוף עם עמית טרבלסי, מומחה לפיתוח וניהול מוצרים דיגיטליים מורכבים. כוחה של המערכת בפשטותה: באמצעות ממשק רזה ונוח יכול כל מומחה שעבר את המיון להירשם ולהגדיר את תחומי ושעות הייעוץ שבוחר להעניק. 

איתי צמיר, צילום: ללא

העמותות מצידן יכולות לסמן את תחום הדיגיטל בו הן זקוקות לעזרה ואת טווח השעות המתאים להן - ולבחור מבין המומחים הפנויים בתחום בנקודת הזמן. מיד עם ה״שידוך״ מקבלים שני הצדדים מייל וסמס לאישור המפגש, וסמוך לPro-Bono Day –  - לינק לפגישה.  

אתר ה-PRO-BONO DAY ומערכת ה-Match  :

 

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר