בליץ עליות מחירי המזון בישראל אינו עוצר לבינתיים ויוקר המחיה לא פוסח על אף קטגוריה. חברת פררו, המייבאת לישראל מותגי שוקולד מוכרים כגון פררו רושה, רפאלו, קינדר, קינדר בואנו, נוטלה, טיק טק ועוד, מעלה את מחירי המוצרים בשיעור של 6.9%. עליית המחירים תיכנס לתוקף החל מה-11 ביולי, בחודש הקרוב.
מחברת פרימיום, הנציגה הרשמית של מוצרי פררו בישראל נמסר בתגובה: "לצערנו, אנו נאלצים לבצע עדכון מחירון באופן מתון ובשיעור ממוצע של 6.9% בשל המשך התייקרויות חומרי גלם ואריזה, והחלשות השקל לעומת הדולר והיורו".
עליית המחירים הנוכחית היא למעשה השנייה של יבואנית מותגי השוקולד בחצי שנה בלבד. בחודש נובמבר 2022 העלתה החברה את מחירי חלק ממוצריה בשיעור של 2-6.5%.
בנוסף, גם חברת מרס ריגלי ישראל, המתחרה של פררו, הודיעה בשבוע שעבר כי תעלה בתחילת חודש יוני את מחירי המוצרים שלה, הכוללים מגוון מוצרי מתיקה.
מרס היא יבואנית סניקרס, M&M's, טוויקס, באונטי, מלטיזרס ומרס. נוסף על כך, היא מייבאת את מותגי המסטיקים אורביט, מסטיק פייב, סקיטלס, מסטיק איירווייז ומסטיק הובה בובה.
עליות אלה מצטרפות לשורה ארוכה של חברות אשר העלו לאחרונה את מחירי המוצרים שלהם ואף בפעם השנייה לאחר כחצי שנה. כך למשל כל המחלבות הגדולות: תנובה, שטראוס, טרה וגד העלו את מחירי המוצרים שלהן, כמו גם חברת ויליפוד.
חברות המשקאות הקלים לא נותרו מאחור: החברה המרכזית למשקאות, טמפו ויפאורה העלו את מחיריהן למרות ביטול המיסוי על המשקאות. עוד הצטרפו לעליות המחירים: חברת אסם ויבואניות הענק דיפלומט ושסטוביץ.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו