עוד התייקרות במשקאות: חברת טמפו הודיעה היום (שישי) כי היא מעלה את מחירי המשקאות הקלים ב-6.7%, זאת לאחר שהחברה המרכזית למשקאות המשווקת את קוקה קולה הודיעה ראשונה בחודש מרס כי היא תעלה את המחירים לאחר החגים. חברת יפאורה הודיעה לאחר מכן כי תעלה את מחיריה, וכעת כאמור מגיע תורה של טמפו.
נציין כי לאחר עליות המחירים של החברה המרכזית למשקאות ויפאורה, גורמים רבים העריכו כי יגיע בקרוב גם תורה של טמפו ולכן לא מדובר בעלייה שהפתיעה את השוק. טמפו משווקת מותגים כמו פפסי, פפסי מקס, מירנדה, סבן אפ, נסטי ועוד.
בתחילת חודש מרס הודיעה טמפו על עליית מחירים של 3-5 אחוזים על מוצרי הבירות של החברה. כך למשל במותגי הבירות מכבי וגולדסטאר בוצעה עליה של 4.9%, עלייה של 4 אחוזים בבירה איגל ובבירות בחבית עלייה של 3%.
חברת יפאורה תעלה מחירים החל מ-1.6.23, והיא משווקת את המשקאות: תפוזינה, ספרינג, שוופס, קריסטל ואר סי קולה. מדובר בעלייה של 6.4 אחוזים על רוב המוצרים, כאשר ספרינג קרטונית 1 ליטר יתייקר ב-8.6 אחוזים ושוופס סודה אישי או משפחתי ב-4.2 אחוזים.
במסגרת עליית המחירים של החברה המרכזית למשקאות, בקבוקי הקוקה קולה התייקרו לאחר חג הפסח . כך למשל המשקאות הקלים כדוגמת : קוקה קולה, זירו ודיאט התייקרו ב-6.7 אחוזים ומשקאות מוגזים 500 מל התייקרו בשני אחוזים.
גם החברה המרכזית העלתה את מחירי הבירות. בירות טובורג קרלסברג ומאלטי התייקרו ב-6.7 אחוזים והבירות של גינס ווינשטיין התייקרו ב-4 אחוזים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו