כלמוביל משיקה את הדור הרביעי של רב המכר שלה בקטגורית רכבי הפנאי בעלי שבעת המושבים. האאוטלנד הישן כבר עשה את שלו, ועם למעלה מ-50,000 יחידות שנמכרו בשוק המקומי, הגיע זמנו.
הדור נראה מרשים למדי. לא רק בהשוואה לקודמו (שהתאפיין במראה אנמי למדי) אלא בכלל. ואולי הבשורה האמיתית נחה בתא הנוסעים – עם עיצוב, הקפדה על פרטים ותחושה אוורירית. האאוטלנדר החדש גדול מקודמו ומותיר רושם מתוחכם ומוקפד יותר. יחידת ההנעה לא נושאת את אותה הבשורה, עם מנוע בנזין בנפח 2.5 ל’ המשודך לתיבה רציפה. מערכות מתקדמות יותר צפויות להגיע בהמשך.

את האאוטלנדר ניתן לקבל גם הנעה כפולה בגרסאות היקרות יותר. זו מערכת מתוחכמת למדי הניזונה מחיישניים שונים בכדי לייצר חלוקת עוח אופטימלית בין ארבעת הגלגלים. האאוטלנדר החדש מציג גם מרווח גחון משופר, עם 21 ס”מ בין גחונו לקרקע. יש כן גם מערכת בקרה במדרון ובורר מצבי נהיגה לתנאי השטח השונים.

רשימת האבזור נאה למדי ונציין כאן את 11 כריות האוויר ואת שלל מערכות בטיחות המתקדמות המוצעות כאן. בין אלו בולטת מניעת סטייה אקטיבית מהנתיב. קיימת התרעה משולבת ברטט אבל מערכת אקטיבית לא תגיע לארץ כרגע בשל מגבלות של היצרן (לפי כלמוביל). המחירים מתחילים ב-179,000 שקלים ומטפסים עד ל-235,000 שקלים כשלפני היבואנית נפתחו כבר למעלה מ-2,000 הזמנות על ידי לקוחות מקומיים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו