קיה מודיעה לבעלי רכב מתוצר דגם קיה קרניבל שנת יצור 2022 כי עליהם לסור למוסף לצורך קריאת תיקון. ההודעה יוצאת עקב קיומה של תקלת בטיחות סדרתית (Recall) לחלק מהמכוניות מדגם זה. התקלה נובעת מליקוי במערכת E-call שעלולה לגרום לפגיעה נוספת בתפקוד הרכב.
מקיה מוסרים שקריאת התיקון רלוונטית ל-443 כלי רכב בישראל ושלכל בעלי הרכבים מתוצר זה תישלח הודעה בכתב. מי שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר למוקד שירות לקוחות של היבואן בטל’ מס’: 1-800-377-775 או לפנות לאתר האינטרנט של היבואן שכתובתו www.kia-israel.co.il.
את תיקון תקלת הבטיחות הסדרתית יהיה ניתן לבצע רק במוסכי השירות של היבואן, רשימת המוסכים מפורסמת באתר האינטרנט של היבואן. על פי חוק, תיקון תקלת הבטיחות הסדרתית יתבצע בלא תשלום. מומלץ לתאם את מועד התיקון מראש עם המוסך.
חשוב לזכור שעל פי תקנה 306א לתקנות התעבורה, התשכ”א-1961, בעל רכב שלא יבצע בפועל את תיקון תקלת הבטיחות הסדרתית בתוך 6 חודשים ממועד משלוח מכתב זה, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב שלו ולא תתאפשר העברת בעלות ברכב.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו