לקסוס NX החדש מושק בישראל

לקסוס מתחילה לשווק את ה-NX החדש בישראל. החל מ-290,000 שקלים

לקסוס משיקה את הלקסוס NX החדש בישראל וזו השקה חשובה למדי עבוה. ה-NX הוא רכב מצליח וחשוב עבור לקסוס בארץ ובכלל – למעלה ממיליון יחידות שנמכרו ממנו בעולם. ה-NX מחזיק ב-30 אחוזים ממכירות לקסוס באירופה וב-35 אחוז ממכירות לקסוס בישראל. עוד טוענים בחברה, כי הוא מוביל את המכירות בסגמנט שלו כאן מאז הגעתו לארץ.

עוד מאוברדרייב >>>

עיצוב הרכב שונה מהדגם הקודם אבל השינויים עדינים למדי. החזית הפכה להיות אגרסיבית יותר ואת זה ניתן לראות גם בשאר חלקי הרכב. מבחינת מידות הוא גדול יותר לרבות בסיס הגלגלים כשרק הגובה נותר כשהיה בדור הקודם. תא הנוסעים החדש מציע תצורה מוכוונת נהג וגם מסך גדול עם גישה נוחה לכל הפקדים לפי לקסוס. מסך המולטימדיה החדש מגיע לכאן בגרסתו הגדולה ביותר, עם 14 אינץ’ מערכת הפעלה מהירה יותר ומערכת עם 10 רמקולים כסטנדרט.

הדור החדש מקבל גם את  הדור השלישי של מערכת הבטיחות המקיפה של לקסוס. כך הוא גם מגיעה לארץ בכל רמות הגימור כסטנדרט עם כל מערכות הבטיחות המוצעות בדגם כאמור. ראויה לציון היא מערכת למניעת פתיחת הדלת במקרה של תנועה עוברת. גם יכולת זיהוי תנועה חוצה מופיעה כאן ואף סיוע היגוי ובלימה אוטומטי למניעת פגיעה.

בלקסוס מצהירים שבכל הקשור לנהיגה הדור החדש אמור להציע שיפור בכל הקשור לשליטה ונוחות. עוד מציינים שם שבניגוד למקובל הסוללה יושב לאורך כל רצפת הרכב מה שמטריד את מרכז הכובד. לארץ מגיעים שני דגמים, האחד הוא ה-NX300h  מערכת הנעה היברידית (244 כ”ס) ויוצע כאן עם הנעה כפולה או קדמית. הדגם השני הוא ה-NX450h ‘פלוס’ שהוא גרסת הפלאג אין החזקה יותר (306 כ”ס) ומגיע עם הנעה לכל ארבעת הגלגלים.

דגם הכניסה כעת מגיע ברמת אבזור גבוהה יותר (לפי לקסוס) כשהמחירים מתחילים ב-290,000 שקלים עבור ה-NX300h הזולה ביותר וב-325,000 עבור גרסת הכניסה של ה-NX450h ‘פלוס’. הגרסה היקרה ביותר היא NX450h ‘פלוס’ ברמת גימור F ספורט עם מתלים אדפטיביים ועוד ב-360,000 שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו