זירת הטנדרים החשמליים מתחממת: מוסו חשמלי מצטרף להיצע של KGM

KGM מתחילה לשווק בישראל את המוסו החשמלי בשתי תצורות הנעה ועם טווח של עד 420 ק"מ

גם KGM מצטרפת לגל הטנדרים החשמליים המגיעים ארצה, כשהיא משיקה בימים אלו את המוסו EV. למרות שמו, לא מדובר בגרסה חשמלית על בסיס טנדר המוסו הוותיק, אלא בדגם חדש של טנדר שמשלב אלמנטים מרכבי פנאי וגם מציג עיצוב עדכני שמיישר קו עם דור המוצרים המודרני של KGM. גם תא הנוסעים המודרני עם שילוב של צמד מסכי 12.3 אינץ’ רוחביים הגיע היישר מ-KGM טורס.

עוד מאוברדרייב >>>

המידות של מוסו EV  מקובלות לקטגוריית הטנדרים הבינוניים, עם ארך של 516 ס”מ ובסיס גלגלים של 315 ס”מ, כאשר אורך הארגז הוא 134.5 ס”מ. עם זאת, כושר ההעמסה של המוסו החשמלי הוא כמחצית מזה של טנדר מקביל בעל מנוע דיזל ועומד על 500 ק”ג בלבד, מה שיגביל אותו מלשמש כרכב עבודה עבור חלק מהלקוחות.

KGM מציעה את המוסו החשמלי בתצורות של הנעה קדמית (ולא אופיינית לטנדרים) ובתצורת הנעה כפולה. לתצורת ההנעה הקדמית מנוע המספק 207 כ”ס ו-34.6 קג”מ המאפשרים לו להאיץ ל-100 קמ”ש ב-9.2 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 162 קמ”ש. גרסת ההנעה הכפולה מצוידת במנוע בהספק זהה מאחור מה שיוצר הספק משולב של 414 כ”ס, אלו מקצרים את התאוצה ל-100 קמ”ש ל-8 שניות ומעלים את המהירות המרבית ל-177 קמ”ש.

תמונות: יצרן

לשתי הגרסאות סוללת ליתיום-פולימר בקיבולת של 80.6 קוט”ש המאפשרת טווח נסיעה מוצהר של 420 ק”מ בגרסת ההנעה הקדמית ו-379 ק”מ בגרסת ההנעה הכפולה. מערכת הטעינה תומכת בטעינת DC מהירה בקצב של עד 300 קילוואט, כשבנוסף ישנה אפשרות לסוללה לספק כוח למקור חיצוני (V2L).

המוסו החשמלי מצויד במערך מלא של מערכות עזר אקטיביות לנהג, כששתי הגרסאות ישווקו ברמת גימור זהה עם פריטי אבזור לא אופיניים בעולם הטנדרים כמו מושבים קדמיים מתכוננים חשמלית עם חימום ואוורור, חימום במושבים האחוריים, ריפודים דמויי עור  ומצלמות 360.

מחירו של המוסו החשמלי עומד על 240 אלף שקלים לגרסת ההנעה הקדמית ו-260 אלף שקלים לגרסת ההנעה הכפולה, כאשר הוא מגיע עם חבילת אחריות של 7 שנים למכלולי הרכב ו-10 שנים לסוללה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...