ג’אקו 5 היברידי מצטרף: החל מ-155,000 שקלים

גרסת הנעה שלישית והיברידית מצטרפת לגרסת החשמל והבנזין שכבר משווקות כאן.

שבועיים לאחר השקתו של ג’אקו 8 פלאג-אין שהוא הדגם הגדול, והיקר ביותר בהיצע של המותג מצטרפת לאולם התצוגה הגרסה ההיברידית של ג’אקו 5. רכב הפנאי הקומפקטי שכבר הושק בישראל לפני מספר שבועות והופך כעת לאחד הדגמים הבודדים בישראל שמציעים שלוש תצורות הנעה, כאשר לצד הגרסה ההיברידית משווקת גם גרסה בעלת מנוע הנזין וגרסה חשמלית מלאה.

עוד מאוברדרייב >>>

עם זאת, מדובר ביחידת הנעה היברידית (ללא טעינה) שבה מנוע הבנזין משמש רוב הזמן הגרנטור לאספקת אנרגיה למנוע החשמלי, כאשר הוא מצטרף להנעה ישירה רק תחת עומס ובמהירויות גבוהות. המערכת ההיברידית מורכבת ממנוע בנזין 1.5 מוגדש המספק 141 כ”ס ומנוע חשמלי המספק 201 כ”ס. ג’אקו לא מפרסמת נתון הספק משולב, אך זוהי יחידת הנעה דומה לזו של צ’רי FX היבריד, שם עומד ההספק המשולב על 246 כ”ס כך שהנתון בג’אקו אמור להיות דומה. בג’אקו מצהירים על צריכת דלק ממוצעת של 18.8 ק”מ לליטר, האמורה לאפשר טווח נסיעה של יותר מ-900 ק”מ על מיכל דלק.

תמונות: יצרן

ישנן שתי רמות גימור, כאשר בשתיהן ישנו מערך מלא של מערכות בטיחות אקטיביות כולל בקרת שיוט אדפטיבית, מניעת סטיה ושמירה אקטיבית על נתיב, בלימת חירום גם בנסיעה לאחור ומערכת אקטיבית למניעת מעבר לנתיב לא פנוי עם זיהוי תנועה בשטחים מתים. אל אלו מצטרפות גם 7 כריות אוויר. ברמת הגימור הסטנדרטית “Premium” מגיע ג’אקו 5 עם בלם יד חשמלי, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ’.

מחיר גרסת הכניסה  עומד על 155 אלף שקלים – 7,000 שקלים יותר מגרסת הבנזין הבסיסית ו-4,000 שקלים יותר ממחירה של הגרסה החשמלית. רמת הגימור “Luxury” דורשת תוספת של 9,000 שקלים ובה מתווספים גם מצלמות היקפיות, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הסלולרי, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית עם חימום וקירור, דלת תא מטען חשמלית וגג שמש פנורמי חשמלי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...