לעבודה בגדול: טויוטה פרואייס מקס בישראל

טויוטה מתחילה לשווק בישראל את המסחרית הגדולה ביותר בהיצע שלה בשלוש גרסאות במשקל כולל של 3.5 טון<br />

טויוטה נכנסת בימים אלו לראשונה לשוק המסחריות הגדולות בישראל עם סדרת הפרואייס מקס שהוצגה בשנה שעברה. הפרואייס מקס הוא עוד תוצר של שיתוך הפעולה של טויוטה באירופה עם חטיבת הרכב המסחרי של סטלנטיס, כשהמקס הוא למעשה גרסה ממותגת של טויוטה בשינויי עיצוב קלים לפיאט דוקאטו, פיג’ו בוקסר וסיטרואן ג’אמפר, בדומה לדגמי המסחריות הקטנים יותר פרואייס (תואם סיטרואן ג’אמפי) ופרואייס סיטי (תואם סיטרואן ברלינגו).

עוד מאוברדרייב >>>

הפרואייס מקס יגיע ארצה בשלב ראשות בשתי תצורות מרכב סגורות להובלת מטענים עם מקום לשני נוסעים לצד הנהג, עם אופציה למושבים וחלונות בהתקנה מקומית. תצורת המרכב הראשונה היא עם מרכב באורך בינוני עם אורך כולל של 541 ס”מ והשניה היא בעלת מרכב ארוך באורך של 600 ס”מ, כשלשתיהן גג מוגבה בגובה כולל של 252 ס”מ. כושר ההעמסה של הפרואייס מקס עומד על 1.3 טון ויכולת הגרירה היא עד 2.5 טון לנגרר בכל בלמים.

את הפרואייס מקס מניע מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטרים המספק 140 כ”ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה. תצורת המרכב הארוכה תוצע גם עם יחידת הנעה מחוזקת בהספק של 180 כ”ס. כל דגמי הפרואייס מקס יגיעו עם מערכות תיקון סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים והתרעת עייפות לנהג.

צילומים: יצרן

מחירו של הפרואייס מקס יחל  ב-295 אלף שקלים לפני מע”מ לתצורה הרגילה, 300 אלף שקלים לפני מע”מ לתצורה המאורכת ו-310 אלף שקלים לפני מע”מ לגרסה הארוכה עם יחידת ההנעה החזקה. מה שינסה להבדיל את הפרואייס מקס ביחס לדגמים המקבילים של פיאט, פיג’ו וסיטרואן היא חבילת אחריות ל-5 שנים או עד 250 אלף ק”מ שתציעה היבואנית, לצד תמיכה לוגיסטית כמו אפשרות לרכיש ה מראש של חבילות טיפולים במחיר מוזל ורכב חלופי במקרה של השבתה ממושכת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר