פורד ממשיכה לרענן את היצע הגרסאות המקומי של הריינג’ר, הטנדר הקומפקטי שלה המיועד להתחרות מול איסוזו דימקס, טויוטה היילקס ואחיו לפס הייצור פולקסווגן אמארוק. מספר שבועות לאחר שהחלה לשווק את הריינג’ר בגרסת XLT מוזלת, מצטרפת אליו גרסת טרמור (Termor) בעלת מפרט ותצורה המותאמים לנהיגת שטח עבור נהגים הרפתקנים, כמדרגת ביניים מתחת לריינג’ר ראפטור המדליק.
פורד ריינג’ר טרמור מגיע עם מערך מתלים משודרג עם בולמי זעזועים ייעודיים מתוצרת בילשטיין ושלדה מוגבהת בכ-3 ס”מ, כך מתקבל מרווח גחון נאה של 26 ס”מ. יחד עם פגושים שונים וייעודים מושגות זוויות מרכב משופרות עם זווית גישה של 32 מעלות (לעומת 30 מעלות ב-XLT), זווית בטן של 27 מעלות (23 מעלות ב-XLT) וזווית נטישה של 23 מעלות (לעומת 21 ב-XLT). לחבילה מצטרפים צמיגי A/T במידה 265/70 עם חישוקי 17 אינטש מחוזקים.
מערכת ההנעה הכפולה בטרמור היא בעלת חלוקת כוח משתנה בהתאם למצבי הנהיגה השונים, יחד עם יחס העברה נמוך ונעילת דיפרנציאל אחורית. את חבילת השטח משלים מיגון גחון מקורי, מצבי נהיגה ייעודים לשטח כולל מצב זחילה לשטח טכני ומערכת לסיוע בביצוע פניות פרסה בשטח.

גרסת הטרמור של פורד רייג’ר מונעת על ידי גרסה כפולת מגדשים של מנוע הדיזל בנפח 2.0 המוכר מגרסת ה- XLTשלה מגדש בודד. התוצאה היא הספק משודרג של 205 כ”ס (במקום 170 כ”ס) ומומנט של 50.9 קג”מ הזמינים בין 1,720 ל-200 סל”ד. מנוע זה גם משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 10 יחסי העברה לעומת שישה בלבד בגרסת ה-XLT. נתוני ביצועים רשמיים לא פורסמו על ידי היצרן בניגוד לנתוני צריכת הדלק, שלמרות תוספת הכוח והצמיגים הגדולים נותרה זהה: 11.2 ק”מ לליטר.
מחירו של פורד ריינג’ר טרמור עומד על 335 אלף שקלים כשהוא מצויד במפרט בטיחות מלא הכולל 8 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב והתרעה על תנועה בשטחים מתים. רשימתה אבזור כוללת בלם יד חשמלי, משטח טעינה לטלפון הסלולרי, ריפודים דמויי עור, חימום למושבים הקדמיים, וו גרירה מקורי ומדרגות צד.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו