טויוטה מתחילה לשווק בימים אלו בישראל את המהדורה העדכנית והמשופרת של קורולה קרוס, הקרוסאובר המשפחתי-קומפקטי של החברה החולק בסיס משותף עם המשפחתית המגה פופולארית. עם היעדרה של טויוטה קורולה סדאן מישראל עקב החרם הטורקי, הפכה קורולה קרוס למחליפתה הלא רשמית ולאחד הדגמים המצליחים והנמכרים ביותר של טויוטה בשוק המקומי בשנה האחרונה.
הגרסה מתוחת הפנים תנסה להמשיך את ההצלחה מול גל של רכבי קרוסאובר היברידיים סינים שמציפים את השוק. במסגרת מתיחת הפנים קיבלה הקולה קרוס חזית עדכנית ומודרנית יותר לצד שינויי עיצוב גם מאחור. תא הנוסעים השתדרג עם קונסולה מרכזית חדשה, לוח מחוונים דיגיטלי חדש וממשק משופר למערכת המולטימדיה. בטויוטה מבטיחים גם שנעשה שימוש בחומרי דיפון איכותיים מבעבר יחד עם שיפור לבידוד הרעשים.

במסגרת מתיחת הפנים שודרג גם מערך מערכות הבטיחות של הקורולה קרוס לכזה מהדור 3.0 של החברה התומך בעדכוני תוכנה OTA. כל רמות הגימור מגיעות עם 8 כריות אוויר (כולל כרית לברכי הנהג וכרית בין המושבים הקדמיים) יחד עם בלימת חירום אוטונומית בעלת זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים גם בלילה, מערכת שמירה אקטיבית על נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית. ברמת הגימור הבכירה מצורפות גם מערכות התרעה על תנועה בשטחים מתים ועל תנועה חוצה בנסיעה לאחור.

יחידת ההנעה ההיברידית של טויוטה קורולה קרוס נותרה ללא שינוי מהותי, כשהיא משלבת מנוע 1.8 ליטר ומנוע חשמלי בהספק משולב של 140 כ”ס. אלו מאפשרים תאוצה ל-100 קמ”ש ב-10 שניות ומהירות מרבית של 170 קמ”ש, לצד צריכת דלק ממוצעת של 20 ק”מ לליטר על פי נתוני היצרן.
מחירה של טויוטה קורולה קרוס מתחיל ב-180 אלף שקלים עבור רמת גימור ‘אקטיב’ המצוידת בבקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, משטח טעינה אלחוטי, בלם יד חשמלי וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ’. מעליה בתוספת של 3,000 שקלים נמצאת רמת גימור ‘דינמיק’ המוסיפה לוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ’, מפתח חכם לכניסה ויציאה, תאורת לד ראשית דלת תא מטען חשמלית וחישוקי 18 אינץ’. רמת הגימור הבכירה מכונה ‘אדוונצ’ר’ ומחירה עומד על 193 אלף שקלים, תמורתם מקבלים גם ריפודים בשילוב עור, גג שמש פנורמי קבוע, חימום למושבים הקדמיים וחיישני חניה מקוריים מאחור.

