גם בישראל, כמו בלא מעט שווקים בעולם, סובלת טסלה מירידה משמעותית במכירות בשנת 2025. כעת, לאחר התחלת מסירות מודל Y המחודשת, מקווים בחברה להים מחדש את המכירות באמצעות גרסת Long Range חדשה בעלת הנעה אחורית שמוצעת במחיר תחרותי מול מכוניות סדאן חשמליות מקבילות בקטגוריה כמו אקספנג P7, BYD סיל ויונדאי איוניק 6.
הגרסה החדשה מתבססת על תצורת ההנעה האחורית של מודל 3 עם תאוצה ל-100 קמ”ש ב-5.2 שניות במקום 6.1 שניות בגרסת ההנעה האחורית הסטנדרטית. תוצאה של מנוע חשמלי מעט חזק יותר בהשוואה לגרסה הבסיסית, עם הספק משוער של קצת יותר מ-300 כ”ס.

גרסת ה-Long Range מגיע כמובן עם סוללה מוגדלת בקיבולת של כ-75 קוט”ש, כשיחד עם עדכוני תוכנה למערכת ניהול האנרגיה מסוגל לרשום טווח נסיעה מרבי של 702 ק”מ לפי תקן WTP, מה שהופך אותה לאחת המכוניות החשמליות בעלות הטווח הארוך ביותר אותן ניתן לרכוש בישראל. מדובר בתוספת של 189 ק”מ לעומת גרסת הבסיס של מודל 3 וכ-80 ק”מ ביחד לגרסת ה-Long Range כפולת ההנעה.
מחירה של טסלה מודל 3 בגרסת ה-Long Range החדשה מתחיל ב-228 אלף שקלים, כ-15 אלף שקלים יותר ממחירה ההתחלתי של גרסת הטווח הרגיל של מודל 3 בתצורת הנעה האחורית שהיא הגרסה הזולה ביותר בהיצע של הדגם בישראל.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
