ג’יפ חושפת תמונות ראשונות של הצ’רוקי החדש

דור חדש לרכב הפנאי המשפחתי של ג'יפ יוצג רשמית בשבועות הקרובים ובינתיים מתפרסמים  תמונות ופרטים ראשונים אודותיו<br /> <br />

ג’יפ ממשיכה בתהליך חידוש היצע הדגמים שלה, תוך מעבר להתבססות על הפלטפורמות החדשות של קבוצת סטלנטיס. אחרי האוונג’ר הקטן שהוצג לפני שנתיים על בסיס פיג’ו 2008, חשפה ג’יפ לפני מספר חודשים את הדור החדש של הקומפאס הקומפקטי החולק מכלולים עם הדור החדש של פיג’ו 3008. בקרוב יגיע גם תורו של הצ’רוקי הוותיק להיות מוחלף בדור חדש, ותמונות רשמיות ראשונות שלו נחשפו לאחרונה.

עוד מאוברדרייב >>>

מן התמונות ניתן להבחין שאת העיצוב הזוויתי והלא שגרתי של הצ’רוקי היוצא מחליפים קווים רבועים וקובייתיים המקובלים יותר בדגמי ג’יפ, עם קריצה מסויימת לצ’רוקי הקלאסי משנות ה-80. לצד זאת משולבים אלמנטים מוכרים כמו הפרשנות העדכנית לשבכה הקדמית המסורתית בעלת שבעת החריצים, בתי גלגלים רבועים ופגושים מאסיביים בשילוב חצאיות פלסטיק היקפיות המשוות לצ’רוקי מראה קשוח יותר מבעבר.

הצ’רוקי החדש אמור להתבסס על פלטפורמת STLA מדיום המודרנית המשמשת את הדגמים הגודל בינוני של כלל מותגי קבוצת סטלנטיס. נתוני מידות לא פורסמו, אך כיוון שצ’רוקי ממוצב מעל הקומפאס הוא אמור להיות באורך של כ-4.7 מטרים עם בסיס גלגלים של כ-275 ס”מ. עם זאת, כמו בעבר הוא לא צפוי להציע שורת מושבים שלישית.

תמונות: יצרן

ג’יפ לא מפרסמת נתונים טכניים על הצ’רוקי החדש, אך כן מצהירים שהוא יוצע עם יחידות הנעה היברידיות ובגרסה חשמלית מלאה. תהיה גם גרסת הנעה כפולה המתבקש מרכה הנושא את השם ג’יפ, אך הדגמים הסטנדרטים צפויים להיות בעלי הנעה קדמית. השאלה הגדולה שחובבי השטח והמותג סקרנים לגביה היא האם בניגוד לקומפאס, האפשרות לקבל ההנעה הכפולה שאמורה להציע יכולת שטח מסוימת  לא תהיה מוגבלת רק לדגם הבכיר והחזק ביותר בהיצע. את התשובה לכך כמו גם פרטים מלאים נוכל לקבל בעוד מספר שבועות כאשר הצ’רוקי החדש יוצג באופן מלא לציבור.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר