התשובה של BYD למודל Y: סיליון 7 בישראל

BYD מתחילה לשווק בישראל קרוסאובר קופה גדול בארבעה תצורת הנעה וטווח של עד 540 ק"מ כשהמטרה היא טסלה מודל Y ואקספנג G6. צילומים: יצרן

BYD סיליון 7. צילום: יצרן

היצע הדגמים של BYD בישראל ממשיך להתרחב. ימים ספורים לאחר שהישקה בישראל במקביל להשקה העולמית את הדולפין סרף, מתחילה החברה לשווק כאן דגם נוסף בשם Sealion 7. אריה הים של BYD הוא קרוסאובר חשמלי המעוצב בסגנון קופה, עם החזית המוכרת של BYD ואלמנטים בהשראת טיפות מים בדומה לדגמי סדרת ה-Ocean שלה (סיל, סיל U ודולפין).

עוד מאוברדרייב >>>

BYD סיליון 7 מיועד להתחרות ראש בראש מול טסלה מודל Y ואקספנג G6 שהם הדגמים הבולטים בסגמנט, כשהמידות מעט נדיבות יותר עם אורך כולל של 483 ס”מ ובסיס גלגלים של 293 ס”מ. הסיליון מתבסס גם הוא על e-Platform 3.0 העדכנית של BYD לרכבים חשמליים המשלבת סוללת בלייד כחלק משלדת הרכב ויכולות טעינה מהירות.

מידות נדיבות. BYD סיליון 7, צילום: יצרן

לישראל מגיע סיליון 7 בלא פחות מארבע תצורות הנעה שונות. שלוש תצורות ההנעה הראשונות הן בעלות מנוע חשמלי אחורי. לבסיסית בהן הספק של 231 כ”ס כשהיא מגיעה עם סוללת 71.8 קוט”ש האמורה לספק טווח נסיעה של עד 440 ק”מ. מעלה מוצעת גרסה עם מנוע חזק יותר בהספק של 313 כ”ס, אותה ניתן יהיה לקבל עם סוללת 82.5 או 91.3 קוט”ש וטווח נסיעה משולב של 482 ו-540 ק”מ בהתאמה.

 

לגרסה הבכירה מנוע חשמלי נוסף מלפנים, הנעה כפולה בעלת חלוקת כוח משתנה בין הגלגלים והספק משולב של 531 כ”ס כשהיא מסוגלת להאיץ ל-100 קמ”ש ב-4.5 שניות. גרסה זו מגיעה רק עם הסוללה הבכירה בקיבולת 91.3 קוט”ש שגם תומכת בטעינה מהירה עד קצב של 230 קילוואט ואמורה להספיק לטווח של 508 ק”מ.

BYD סיליון 7 מבט מבפנים, צילום: יצרן

התמחור של BYD סיליון 7 לא שובר שוק, אך מכוון אותה הישר ללב הקטגוריה כשהוא מתחיל ב-219 אלף שקלים לגרסה הבסיסית, כמה אלפי שקלים יותר מ-BYD סיל U החשמלית. מחיר גרסאות הביניים עומד על 236 ו-245 אל, שקלים כאשר מחיר גרסת ההנעה הכפולה החזקה נקבע על 263 אלף שקלים – קצת פחות מאשר טסלה מודל Y בגרסתה הבכירה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר