פחות חשמל, פחות כסף: גרסת הבנזין של MG3 הגיעה לישראל

פחות חשמל, פחות כסף: גרסת הבנזין של MG3 הגיעה לישראל. צילומים: MG<br />

לפני מספר חודשים החלה MG לשווק בישראל את הדור החדש של מכונית הסופר המיני שלה המוכרת בשם MG3. המכונית הגיעה עם יחידת הנעה היברידית לא שגרתית וחזקה במיוחד בהספק משולב של 194 כ”ס  שהעניקה רמת ביצועים נאה, ללא התפשרות על צריכת הדלק. כעת מצטרפת לצד הגרסה ההיברידית של MG3 גם גרסת בנזין הנושאת תג מחיר תחרותי ביחס לקטגוריית מכוניות הסופרמיני המתייקרת העומד על 120 אלף שקלים – 8,000 שקלים פחות מהמחיר ההתחלתי של הגרסה ההיברידית.

עוד מאוברדרייב >>>

לגרסת הבנזין של MG3 מנוע 1.5 ליטר אטמוספרי המספק 115 כ”ס ב-6,000 סל”ד ומומנט של 14.4 קג”מ המתקבלים ב-4,500 סל”ד. לשם השוואה, לגרסה ההיברידית ישנו גם מנוע 1.5 לירט המשמש בעיקר כגנרטור, אך שם הוא מספק 102 כ”ס ו-13 קג”מ. במקום תיבת ההילוכים בעלת שלושת יחסי ההעברה של הגרסה ההיברידית, בגרסת הבנזין מותקנת תיבת הילוכים אוטומטית רציפה, עם אפשרות למצב ידני וחלוקה של שמונה יחסי העברה קבועים מראש.

נתוני הביצועים פחות טובים משמעותית, אך עדין מקובלים ביחס לקטגוריה עם תאוצה ל-100 קמ”ש ב-10.8 שניות ומהירות מרבית של 185 קמ”ש. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 15.6 ק”מ לליטר על פי נתוני היצרן, הבדל משמעותי לעומת צריכת דלק משולבת של 22.7 ק”מ לליטר בגרסה ההיברידית.

MG3 בגרסת הבנזין משווקת ברמת גימור אחת המוכנה “קומפורט” הכוללת אבזור בטיחות אקטיבית מלא כולל בקרת שיוט חכמה המתאימה את המהירות למהירות המזוהה בתמרורים. אבזור הנוחות ברמת גימור זו כולל מערכת מולטימדיה עם קישורית מלאה, בקרת אקלים, מפתח חכם, תאורת לד מלאה בחזית וחישוקים קלים בקוטר 16 אינץ’.

המחיר כאמור עומד על 120 אלף שקלים, מה שהופך אותה נכון לעתה למכונית הסופרמיני הזולה בישראל עם מנוע בנזין, כאשר מתחתיה נמצאת רק דונגפנג בוקס החשמלית הזולה יורת הנושאת תג מחיר של 115 אלף שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר