יונדאי סונטה מתחדשת

יונדאי מתחילה לשווק את הסונטה המחודשת בישראל אחרי מתיחת פנים מקיפה, עם טכנולוגיה עדכנית ותג מחיר שמתחיל ב-214 אלף שקלים

יונדאי מתחילה לשווק בישראל בימים אלו את הסונטה החדשה, אחד מדגמי הסדאן שהיו פופולארים בשנים האחרונות עד להגעתם של טסלה מודל 3 וגל דגמי הסדאן החשמליים מסין. הסונטה המחודשת נחשפה כבר לפני למעלה משנה, כאשר מדובר במתיחת פנים לדור הנוכחי והשמיני שהוצג לראשונה ב-2019. במסגרת מתיחת הפנים מיישרת הסונטה קו עם דגמי הדור החדש של יונדאי כמו סדרת האיוניק החשמלית ודגמי האלנטרה והקונה.

עוד מאוברדרייב >>>

הדבר בא לידי ביטוי קודם כל בעיצוב החיצוני המציג חזית חדשה שבה השבכה היא למעשה חלק מכונס האוויר שבפגוש ובעלת פס תאורת לד צר הנמתח לרוחב חלקה העליון של החזית כולה. ניתן להבחין בעיקר בחתימה חדשה ליחידות התאורה ועיצוב ספורטיבי יותר לפגוש. תא הנוסעים זכה לעיצוב חדש ומאמץ גם הוא את הסידור של שני מסכים רוחבים, כל אחד בגודל 12.3 אינץ’, במבנה קעור הממוקמים בחלקו העליון של לוח המכשירים. עוד שינויים הם גלגל הגה חדש ובורר הילוכים הממוקם מימינו בדומה לזה שפגשנו כבר בדגמי האיוניק. למרבה השמחה, תפעול מערכת בקרת האקלים נותר נפרד מהמסך הראשי ונעזר בחוגות פיזיות.

הצטרפו לערוץ ה-YouTube שלנו !

יונדאי סונטה תמשיך להגיע ארצה רק עם מערכת הנעה היברידית, כאשר זו בעלת הספק של 192 כ”ס כבעבר המתקבל משילוב של מנוע 2.0 ליטר בעל הזרקה ישירה המספק 152 כ”ס ומנוע חשמלי בהספק של 51 כ”ס. תיבת ההילוכים נותרה כפולת מצמדים בעלת שישה יחסי העברה, ונתוני הביצועים הם 9.2 שניות בזינוק ל-100 קמ”ש ומהירות מרבית של 192 קמ”ש. שיפורים נעשו במערכת הניהול ההיברידית יחד עם מערכת בלימה רגרנטיבית חדשה ויעילה יותר, אלו אמורים לעזור לסונטה להשיג נתון צריכת דלק של 20 ק”מ לליטר על פי נתוני היצרן.

אוברדרייב בפייסבוק

יונדאי סונטה המחודשת תשווק בישראל בשתי רמות גימור, כאשר כבר ברמת הגימור הבסיסית ישנו מערך מלא של מערכות בטיחות אקטיביות, מושבים קדמים מחוממים ומתכווננים חשמלית, גג שמש פנורמי, מראה מרכזית דיגיטלית ומערכת שמע מתוצרת Bose. מחירה של הסוטה ההיברידית התייקר מתחיל מעתה ב-214 אלף שקלים לרמת הגימור “לוקשרי”. רמת גימור “לימטד” מוצעת בתוספת של 16 אלף שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר