ניסאן ג’וק המחודש בישראל – החל מ-145,000 שקל

חלוץ קטגוריית הג'יפונים העירוניים התעדכן במתיחת פנים של אמצע החיים, הכוללת בעיקר שדרוג תא הנוסעים והאבזור. היצע המנועים נותר ללא שינוי וכולל מנועי טורבו בנזין והיברידי חסכוני בדלק, והמחיר יחסית תחרותי לתקופה

ניסאן ג’וק היה חלוץ רכבי הפנאי הקומפקטיים והעירוניים והדור הראשון שלו ששווק בארץ מאז 2010 מכר כאן כ-15,000 יחידות שהפכו אותו לאחד הג’יפונים הפופולרים כאן. הדור השני של הדגם הושק בארץ ב-2020 אל עידן בו חיכו לו לא פחות מ-24 מתחרים בקטגוריה הלוהטת והמצטופפת, אך בתקופה שחלפה מאז לא הצליח לשחזר את הצלחת הדור הראשון ונמכר במספרים קטנים יחסית מדי שנה.

עוד מ-wheel.co.il

כעת מתחילה פריסבי היבואנית בשיווק הדגם המחודש ל-2024, לאחר שעבר מתיחת פנים קלה של אמצע החיים, הכוללת בעיקר שדרוג משמעותי של תא הנוסעים, הכולל מראה טכנולוגי יותר עם לוח מחוונים דיגיטלי “12.3 חדש הניתן להתאמה אישית, ומסך מולטימדיה חדש בגודל “12.3 במקום “8 עד כה, הכולל קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי (כולל חיבור אלחוטי). מעבר לכך, תפגשו גם ריפודי מושבים חדשים, פתחי מיזוג מלבניים במקום עגולים, הגה מעט שונה וחיפוי חדש לחלק העליון של הדשבורד, לצד הצהרת היצרן לשיפור איכות החומרים בתא הנוסעים.

גם רשימת האבזור עודכנה וכוללת כסטנדרט מעתה גם משטח טעינה אלחוטי לנייד, ושקעי USB שונים מלפנים ומאחור, ואלו מצטרפים לרמת גימור אחת ועשירה לדגם הכוללת בין השאר גם חישוקי גלגלים קלים “17, תאורה היקפית מסוג LED, חיישני חניה היקפיים, מצלמת רוורס, קיפול מראות חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית, בלם יד חשמלי ועוד. כאופציה תוצע גרסה דו-גוונית הכוללת גם חישוקי גלגלים “19 קלים. אבזור הבטיחות שודרג סוף סוף בבקרת סטייה מנתיב אקטיבית, במקום התרעה בלבד עד כה, המצטרפת לבלימה אוטונומית, החלפת אורות אוט’, התרעת עייפות הנהג ו-6 כריות אוויר, רק חבל שהתרעת שטח מת במראות הצד ובקרת שיוט אדפטיבית, עדיין נעדרים מהתפריט ואינם מוצעים אפילו כאופציה.

היצע המנועים נותר ללא שינוי וכולל מנוע טורבו 1.0 ליטר, 3 צילינדרים המפיק 114 כ”ס ומשודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים. התאוצה ל-100 קמ”ש עומדת על 11.1 שניות, המהירות המרבית על 180 קמ”ש ולדגם צריכת דלק של 16.3 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. הגרסה המעניינת יותר, היא הגרסה ההיברידית הכוללת מנוע 1.6 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 143 כ”ס ומשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה.התאוצה ל-100 קמ”ש אורכת 10.1 שניות, המהירות המרבית עומדת על 156 קמ”ש ולדגם צריכת דלק של 20.8 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

מחיר ניסאן ג’וק נקבע על 144,990 שקל לגרסת הטורבו ו-158,990 שקל לגרסה ההיברידית שתהיה אטרקטיבית יחסית במחיר ביחס למתחרות. צביעה דו-גוונית תעלה 5,000 שקלים נוספים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר