אייקון בריטי? מיני קאנטרימן החדשה עוברת לגרמניה

מיני קאנטרימן החדשה תהיה המיני הראשונה בתולדות היצרן שתיוצר בגרמניה, ולראשונה תוצע גם בדגם חשמלי מלא שיחליף את גרסת הפלאג-אין

6 שנים לאחר שהגיע לעולם הדור הנוכחי והשני של מיני קאנטרימן, חושפת מיני פרטים ראשונים על הדור הבא של הדגם הגדול בהיצע של המותג האופנתי. לפני כל הפרטים וחידושים משמעותיים, הקאנטרימן הבאה תעשה ציון דרך כאשר לראשונה דגם של מיני ייוצר במפעל ב.מ.וו בגרמניה (במקום בהולנד). בנוסף, גרסה חשמלית מלאה תחליף את דגם הפלאג-אין שמוצע בדור הנוכחי.

עוד מ-wheel.co.il

מיני קאנטרימן החדשה ממשיכה לאמץ מכלולים ורכיבים רבים של ב.מ.וו, ובראש ובראשונה זוכה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה, התומכת בצורה אופטימלית יותר גם בסוגי הנעה חשמליים. מדובר באותה אותה פלטפורמה המשרתת גם את דגמי ב.מ.וו סדרה 1, סדרה 2 אקטיב טורר וסדרה 2 גראן קופה וה-X1, כאשר הקאנטרימן החדשה תיוצר לצידם באותו מפעל ממנו יורדים מפסי הייצור מדי יום כ-1,000 מכוניות.

במיני לא מפרסמים לעת עתה פרטים מלאים אודות הדגם וגם התמונות של הרכב החדש שסופקו הן תחת הסוואה כבדה, (ככל הנראה הדגם ישמור על קווי העיצוב המוכרים של הדור הנוכחי) ובעיקר מסתפקים בתיאור המעבר של המכונית הבריטית לייצור בגרמניה, קרוב לדגמים עימם היא חולקת שלל מכלולים משותפים, מה שיסייע לגמישות בייצור וייעול תהליכי ההרכבה, לצד מינימום פגיעה בסביבה והפחתת פליטת המזהמים בשרשרת הייצור. המפעל בלייפציג החל כבר בהרחבת יכולות הייצור של שמונה קווי ייצור באתר שיימשכו עד 2024 בהשקעה של יותר מ-800 מיליון יורו.

צילום: יצרן

לצד זה, מרחיבים במיני כאמור על המעבר של הקאנטרימן החדשה גם לגרסת הנעה חשמלית מלאה, כחלק ממענה לביקוש הגבוה לדגמי החשמל במיני שכבר היום אחת מכל 5 מכוניות מיני שעולות לכביש מצוידת במנוע חשמלי. המעבר לדגם חשמלי מלא יתרום גם לתא נוסעים מרווח ושימושי יותר, וחוויית נהיגה מהנה בסגנון “קארט” לדברי היצרן, המלווה בנהיגה שקטה יותר ושמירה על איכות הסביבה.

מחברת דלק מוטורס יבואנית ב.מ.וו ומיני בישראל נמסר כי הקאנטרימן החדש צפוי להגיע לארץ לקראת אמצע שנת 2024.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...