חסכוני ויקר: ניסאן קשקאי הייבריד בישראל

משפחת ניסאן קשקאי בישראל מתרחבת עם גרסת ה-'e-Power' ההיברידית המבטיחה חווית נהיגה בסגנון חשמלי, כאשר מנוע הבנזין משמש רק כגנרטור. הדגם ישווק ב-4 רמות גימור במחיר החל מ-208,000 שקל

שנה וחצי לאחר שהחל שיווק הדור השלישי של ניסאן קשקאי, מרחיבה פריסבי היבואנית את היצע הגרסאות המקומי עם גרסת ה-‘E-Power’ ההיברידית. לא מדובר בטכנולוגיה היברידית שגרתית, אלא כזו שבמה המנוע החשמלי מניע את הגלגלים ומנוע הבנזין משמש כגנרטור. מדובר אגב, בדגם ה-‘e-Power’ השני של ניסאן בישראל, לאחר שבשבוע שעבר הושק כאן גם האקסטרייל החדש עם האופציה המחושמלת הזו.

עוד מ-wheel.co.il

את החשמל מספק מנוע טורבו 1.5 ליטר 3 צילינדרים הטוען סוללת 2.1 קילוואט המזינה את המנוע החשמלי. ההספק המשולב של יחידת הכח עומד על 190 כ”ס ו-33.6 קג”מ והביצועים שודרגו, עם תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש ב-7.9 שניות ומהירות מרבית של 170 קמ”ש. במקרה הזה, אין אפשרות לטעינת הסוללה ממקור חיצוני, ובמקום זה תצטרכו להמשיך ולתדלק את הרכב. לפחות צריכת הדלק כאן טובה יותר מדגמי הטורבו בנזין של הדגם ועומדת על 18.5 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

הדגם יוצע בארבע רמות גימור לבחירה: גרסת הכניסה ‘Acenta Top’ כוללת גג זכוכית פנורמי, מולטימדיה עם מסך מגע “8 וקישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מפתח חכם, בלם יד חשמלי, חישוקי “18, מצלמה אחורית, שמשות אחוריות מושחרות וחבילת בטיחות מקורית מתקדמת. רמת הגימור השניה ‘Acenta Tech’ כוללת גם לוח מחוונים דיגיטלי “12.3 ומולטימדיה “12.3, חיישני חניה היקפיים, מצלמות 360 מעלות ופתחי מיזוג אחוריים. רמת הגימור השלישית ‘Tekna’ כוללת גם משטח טעינה אלחוטי לנייד, תצוגה עילית של נתונים על השמשה הקדמית, ריפודי מושבים משולבים בד ועור סינטטי, מושב נהג חשמלי וחישוקי “19, כאשר רמת הגימור הבכירה כוללת גם צביעה דו-גוונית למרכב.

צילום: יצרן

מחירי ניסאן קשקאי גבוהים מהצפוי וינועו בין 208,000 שקל לגרסת הכניסה ועד ל-236,000 שקל לגרסה הבכירה. חבל רק שמדובר במחירים הגבוהים מלא מעט דגמים חשמליים מלאים המצוידים בסוללה גדולה ויקרה שבמקרה הזה אין, מה שהיה אמור לספק כאן מחיר נמוך יותר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר