מותג הרכב החשמלי השוודי-סיני פולסטאר ביצע מתיחת פנים משמעותית לדגם פולסטאר 2 שהושק גם בישראל לפני כחצי שנה. בניגוד לרוב מתיחות הפנים, הפעם הקוסמטיקה הייתה עניין שולי בעדכון זה, כאשר תשומת הלב הוקדשה ליחידות ההנעה והסוללות של המכונית אשר עברו שינויים מהותיים.
מעתה פולסטאר 2 עושה שימוש במנועים חשמליים חדשים בעלי יעילות אנרגטית גבוהה יותר וגם הספקים משודרגים. גרסת הכניסה של פולסטאר 2 ששווקה עד כה עם מנוע והנעה קדמיים ,תוצע מעתה עם מנוע והנעה לגלגלים האחוריים, מהלך דומה שעברה גם סדרה 40 של וולוו לאחרונה המבוססת כמו פולסטאר 2 על פלטפורמת CMA של וולוו.
גרסת הבסיס בעלת ההנעה האחורית תוצע בגרסה עם סוללה רגיל ו-272 כ”ס או סוללה מוגדלת והספק מרבי של 295 כ”ס, בשני המקרים מדובר בשיפור משמעותי לעומת 231 כוחות הסוס של גרסת הכניסה היוצאת. גם הגרסה כפולת המנועים קיבלה חיזוק קל עם הספק שצמח מ-408 ל-421 כ”ס, כאשר גרסת ‘פרפורמנס’ נותרה עם הספק דומה של 476 כ”ס, אך הזינוק ל-100 התקצר בה ל-4.2 שניות בלבד.

שיפור במערכת הקירור וניהול האנרגיה בסוללה הסטנדרטית בעלת הקיבולת של 69 קוט”ש מאפשרת לפולסטאר 2 בעלת ההנעה האחורית להציג וחח שצמח ב-44 ק”מ ועומד על 518 ק”מ. הסוללה המוגדלת היא סוללה חדשה מתוצרת CTAL ובעלת קיבולת של 82 קילוואט, מה שמאפשר להשיג טווח מרבי של 635 ק”מ בגרסה עם מנוע בודד ועד 592 ק”מ בגרסה עם צמד מנועים. בשני המקרים מדובר בשיפור טווח משמעותי של למעלה מ-100 ק”מ.
פולסטאר 2 המעודכנת תיכנס לייצור רק בסוף השנה כדגם 2024, מה שאומר שנראה אותה בישראל לכל המוקדם רק בתחילת השנה הבאה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו