זמן קצר לאחר שהושק בחו”ל, מרחיבה יבואנית ניסאן את משפחת הג’וק ומתחילה בשיווק הגרסה ההיברידית החסכונית וידידותית לסביבה של הדגם. מדובר גם בדגם ההיברידי המלא הראשון של היצרן בישראל, שכן הקשקאי שאמנם מוצג כרכב המשלב הנעה היברידית, מצויד ביחידה היברידית זעירה (Mild Hybrid) התורמת בעיקר לצמצום קל של פליטת המזהמים ולא ממש לחיסכון בדלק.
הג’וק ההיברידי מצטרף לחבורת הגי’פונים הקומפקטיים החסכוניים, שם יתחרה בדגמים כמו טויוטה C-HR ויונדאי קונה היברידית, שוק שמונה כיום בארץ כמה אלפי מכוניות מדי שנה. בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, מדובר באותו ג’וק המשווק כאן בשנתיים האחרונות, בתוספת עדכונים קוסמטיים קלים המתרכזים בעיקר בתוספת פס שחור מבריק לגריל הקדמי המאפיין את דגמי החשמל של היצרן, וסמלים “הייבריד” מסביב לרכב כמובן.

בניגוד למנוע ה-1.0 ליטר טורבו שמוצע בדגם הרגיל, הגרסה החדשה מצוידת ביחידת הנעה היברידית לא שגרתית, דומה לזו המותקנת ברנו ארקנה אך לא זהה. מדובר בשילוב בין מנוע בנזין 1.6 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 143 כ”ס ומשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית חדישה הכוללת ארבעה הילוכים למנוע הבנזין ו-2 לחשמלי, כאשר מנוע חשמלי נוסף המשלב בניהם. הביצועים שודרגו עם תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש ב-10.1 שניות, שניה פחות מאשר בגרסת הבנזין, כשהיצרן מצהיר על צריכת דלק של 19.6 ק”מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה.

ניסאן ג’וק ההיברידי ישווק ברמת גימור אחת הכוללת אבזור נדיב שכולל חישוקי גלגלים “17, תאורת LED היקפית, כניסה והנעה ללא מפתח, חיישני חניה היקפיים, מולטימדיה עם מסך מגע “8 וקישוריות לסמארטפונים,. במבחן הריסוק האירופאי קיבל הג’וק ציון מרבי של חמישה כוכבים, למרות שאבזור בטיחותי קצת מאכזב בגרסה זו ואינו כולל בקרת שיוט אדפטיבית והתרעה על תנועה בשטחים מתים.

מחיר ניסאן ג’וק היברידי נקבע על 147,990 ש״ח, כאשר תוספת לגרסת מרכב עם צביעה דו-גונית וחישוקי “19 תעלה 5,000 שקלים נוספים. מדובר בתוספת לא מבוטלת של 17 אלף ש”ח ביחס לניסאן ג’וק בסיסי עם מנוע בנזין.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו