פורשה ממשיכה לדחוף את מכונית הספורט האייקונית שלה אל הקצה. פורשה 911 GT3 RS היא הגרסה הקיצונית והקלה יותר של ה-GT3 – מכונית רבת יכולת בפני עצמה. בתפריט שימוש נרחב בחומרים אקזוטיים, יכולת אוירודינמית משופרת ועוד.
מנוע ששת הציל’ מפיק כאן הספק גבוה במעט ומוציא 525 כ”ס. הכוח עובר אך ורק לתיבת ה-PDK של פורשה כשיחס ההעברה הסופי קצר יותר לטובות תגובה מיידית. בגלל אלו, המיאוץ הקלאסי אורך כאן רק 3.2 ש’ כשמהירות המרבית נמוכה יותר – 295 קמ”ש – מ-GT3 רגילה.
אם מראה העזרים האוירודינמיים ובייחוד זה של הכנף האחורית נראה לכם מוגזם נציין שהכל במטרה לקדש גילוח זמני הקפה במסלול. הכנף האדירה מאחור יושבת על תושבות הידראוליות והיא אקטיבית ומשנה את זווית התקיפה שלה. בפורשה טוענים שיכולת ההצמדה של כל אלו עומד על פי שלוש מאלו שב-GT3 ‘רגילה’.

ובכלל לכל פינה שאליה מסתכלים עושה רושם שפורשה הלכו אל הקצה, מביאים אבזור וואמצעי שליטה ממכוניות מסלול אל המכונית הקיצונית ביותר שלהם. מספק מבט אחד על ההגה ועל מגוון אפשרויות השליטה שהוא מציע – בין השאר כיוונון מצב בקרת המשיכה והדיפ’ האלקטרוני – מבינים שפורשה הלכו כאן עד הסוף.

לארץ צפויות להגיע דוגמאות ראשונות בתחילת 2023. פנקס ההזמנות כבר פתוח מדווחים בפורשה ישראל כשהמחיר מתחיל ב-1,885,000 שקלים.
